سلام
کارزار حمایت از لایحه عفاف و حجاب رو امضا کنید
نامه به آقای پزشکیان است
توجه داشته باشید که حمایت از مخالفت با لایحه به حدود27هزار امضا رسیده است.
https://www.karzar.net/170511
هدایت شده از روابط عمومی پلیس
🔻چقدر ناداناند زنان و دخترانی که رهایی و آزادی و سود و منفعت خود را در بیحجابی و برهنگی میپندارند!
ای کاش در ورای تبلیغات دروغین رسانههای شیطان، از واقعیت زندگی زنان بیحجاب و بیعفت غربی آگاهی داشتند!
ای کاش میدانستند که بیحجابی و برهنگی آنان فقط و فقط به سود مردان شهوتران و هوسباز است.
ای کاش از آمار چندبرابری خودکشی (نسبت به مردان) در میان زنان به اصطلاح آزاد غربی آگاهی داشتند!
ای کاش میدانستند که بزرگترین مدافعان بیحجابی و برهنگی زنان و نخستین مدافعان شعارهای فمینیستی در دنیای غرب مردان بوالهوس و سرمایهداران پولپرست بودهاند و هنوز هم هستند!
ای کاش میدانستند که طراحان چنین شعاری، با ابلهسازی زنان، دنبال بردهسازی آنان هستند!
و ای کاش ...
#قانون_هوشمند
#مواجهه_با_برهنگی
#جامعه_ایمن
#آموزشگاهشهیدچمران
6.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ پاسخ آیت الله توکل به دروغی به نام #حجاب_اجباری !
- تفاوت نماز و روزه با حجاب در چیست؟
- چرا حکومت خواندن نماز را الزامی نمیکند اما به حجاب مردم کار دارد؟
#ثامن | #تحلیل | #روشنگری
#پایان_اسقاطیل | #جهاد_تبیین
ـــــــــــــــــــــــ
تحلیل سیاسی ثامن
@tahlil_samen
🆔@gharargaheshahidtoraji
👇👇👇
https://eitaa.com/joinchat/2696806590C9a4f8a7728
هدایت شده از اسلامی
🔻براندازی هویّتی در جمهوری اسلامی -۲
[چهارم]. در مواجهه با اغتشاش «زن، زندگی، آزادی»، بسیاری از نیروهای انقلابی دچار انفعال ذهنی و شناختی شدند و از اغتشاش، روایت وارونه ارائه کردند. همچنان که در فتنۀ سال هشتادوهشت، کسانی تصوّر میکردند که مسأله، «تقلّب در انتخابات» است، در اینجا نیز گمان کردند که مسأله، «مواجهۀ گشت ارشاد» است؛ این یعنی روایت آنها، تطابق ابتدایی با روایت جریان تجدّدی داشت. بهبیاندیگر، در صورت مسأله، مخرج مشترک با جریان تجدّد یافته بودند و این خود، بر پاسخها و راهحلها نیز اثر جدّی میگذاشت. جریان فرهنگی و رسانهای متجدّد، دستکم از سالهای آغازین دهۀ نود، بر حجاب متمرکز شده بود و معطوف به آن، مفهومسازی منفی و چهرهسازی میکرد و میکوشید زمینه را برای ایجاد یک «جبهۀ نزاع» فراهم آورد و در نهایت نیز در یک نقطۀ بحرانی، به آنچه که میخواهد دست یابد. در تمام سالهایی که آن «زمینههای فکری» و «بسترهای اجتماعی» پدید آمدند و ذرهذره و قطعهقطعه، مقدّمات تدارک دیده شدند، نیروهای انقلابی در غفلت و خاموشی به سر بردند و سرانجام در نقطۀ بحرانی، یعنی در متن اغتشاش، تازه دریافتند که چه رخ داده است. البته همچنان که اشاره شد، حتی در این نقطه نیز بسیاری در اثر خطای تحلیلی، پنداشتند که مسأله، قابلتقلیل به مواجهۀ گشت ارشاد است و ریشۀ همۀ این تنشها و تلاطمها، در عملکرد نیروی انتظامی است؛ حالآنکه طرح فرهنگیِ جریان تجدّدی از آغاز، نفی اصل حجاب و زدودن الزام قانونی به آن بود. کلیدواژۀ «حجاب اختیاری»، نشان میدهد که در نظر آنها، باید جنبۀ قانونی حجاب، کنار نهاده شود و حجاب در حد یک انتخاب شخصی و سلیقهای، تنازل یابد، نه اینکه نوع مواجهه با کشف حجاب، تغییر کند و سازوکارهای فرهنگی و هویّتی انتخاب شوند.
[پنجم]. اما چرا جریان تجدّدی در پی نفی جنبۀ قانونی حجاب و تبدیل آن به یک انتخاب شخصی و سلیقهای بود؟ چرا این جریان، یک دهه در اینباره، تلاش رسانهای و نمادین کرد و کوشید جامعه را به سوی انگارۀ حجاب اختیاری سوق بدهد؟ مگر کشف حجاب در معادلۀ براندازی جمهوری اسلامی، چه سهم و نقشی دارد؟ کشف حجاب، چگونه به براندازی کمک میکند و این امر فرهنگی، چه نسبتی با امر سیاسی دارد و به چه واسطههایی در تداوم حاکمیّت، اختلال ایجاد میکند؟ پاسخدادن به این پرسش در شرایط کنونی که کشف حجاب، تعیّن و تحقّق یافته و پیامدها و نتایج آن را به وضوح مشاهده میکنیم، دیگر کار دشواری نیست. همچنان که دین اسلام، «شعائر» دارد که وجه نمادین آن را جلوهگر و مشاهدهپذیر میسازند و تمایز و حتی اقتدار در عرصۀ عمومی میآفرینند، نظام جمهوری اسلامی نیز در حوزۀ زیست زنانه، نمادها و ظهورات و تعیّناتی دارد که از آن جمله، حجاب است. البته این نماد، خودساخته و بشری نیست، بلکه ریشه در حکم الهی دارد و نظام جمهوری اسلامی نیز به سبب اینکه باید در عرصۀ عمومی، احکام شریعت را محقّق کند، آن را قانونی کرد و بهتدریج، وجه نمادین بخشید. حال در این جغرافیای معنایی، روشن است که درهمشکستن حجاب در عرصۀ عمومی، بنیان هویّتی و نمادینِ نظام سیاسی را متزلزل و مخدوش میسازد و آن را با چالش مشروعیّت و تنگنای اقتدار روبرو میکند. کشف حجاب در قالب شرع، حرام شرعی است و در قالب سیاست، حرام سیاسی؛ چراکه به معنی «نافرمانی مدنی» و «معارضۀ با حکومت دینی» است. در اینجاست که حجاب از حوزۀ فرهنگ و سبک زندگی به حوزۀ امنیّت و اقتدار سیاسی راه و تعمیم مییابد و به یک ابزار مهم برای براندازی نظام تبدیل میگردد. این تقابل، گرچه یک انتخاب شخصی و فرهنگی معرفی میشود، اما در اثر روایتپردازی، وجه نمادین یافته و به معنی «کنش براندازانه» است. این معنا، در اختیار فرد نیست که وی بتواند به قصد و نیّت خویش ارجاع بدهد، بلکه در زمینۀ اجتماعی، آفریده میشود؛ آنچه را که در متن یک روند اجتماعی، وجه نمادین یافته و ذیل «نه به حجاب اجباری»، تفسیر شده است، قابل بازتفسیر نیست. بنابراین، خواهناخواه، هر کشف حجابی در این موقعیّت روایتی و تفسیری، معنایی جز معارضۀ با حکومت دینی ندارد. پیش از دهۀ نود، نهفقط کشف حجاب وجود نداشت، بلکه ضعف در حجاب نیز به معنی تقابل با حکومت دینی، تفسیر نشده بود؛ بلکه به انگیزههای شخصی و سلیقهای ارجاع داده میشد؛ چنانکه از «نقص در معرفت دینی» سخن به میان میآمد و یا «میل به تبرّج»، برجسته میشد. اما در دهۀ نود به این سو، طرح امنیّتی برای ایجاد شکاف میان حاکمیّت و مردم، بر روی مسألۀ حجاب، متمرکز شد و آن را به مهمترین نماد سیاسی و ضدهویّتی خویش تبدیل کرد.
هدایت شده از کانال خصوصی دانش حقوقی انتظامی
11.06M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کلیپ متفاوت شب یلدا 🍃💐🍃
-2006114558_103183767.pdf
478.2K
قانون حمایت از خانواده، از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب
در قطع و اندازه موبایل
خط درشت و مناسب مطالعه
━━🔸 💠🔸━━
@virtual_research
━━🔸 💠🔸━━
هدایت شده از فرهنگسازی حیا
زن ها چه میخواستند و چه شد!
🔴میخواستند به منزلت بیشتری دست یابند ولی نظافت شهر هم در اروپا به اسم برابری و آزادی افتاده است گردن زن ها!
فریبی به نام #زن_زندگی_آزادی!
آیا این است منزلتی که زنان دنبالش بودند؟
سنت خدا این است که اگر کسی قدر نعمت نداند، خدا نعمتش را از او سلب می کند و زنان غربی، قدر کرامت خود را ندانستند!
فرهنگسازی حیا 👇
╭┅─────────┅╮
🌺@FarhangSazi_Haya
╰┅─────────┅╯
هدایت شده از شهدای ایران
⭕️روحانی زرتشتی: اصل حجاب، متعلق به ماست
🔹«براساس آداب مذهبی هموطنان زرتشتی، هنگام ورود به نیایشگاه، همهٔ مراجعان حتی آقایان باید پوششی بر سر داشته باشند.» صحبتهای استاد تهرانشناس که به اینجا رسید، سرپرست آتشکده شاه ورهرام ایزد لبخند بر لب گفت: «بله. اصل حجاب، متعلق به ماست.»
🔹به گواه تصاویر و کتیبههای بهجامانده از ایران باستان، زنان ایرانی نهتنها در زمان بعثت زرتشت بلکه قبل و بعد از آن هم، حجاب کاملی داشتهاند.
🔹جلیل ضیاءپور در کتاب «پوشاک باستانی ایرانیان؛ از کهنترین زمان تا پایان پادشاهی ساسانیان» مینویسد: «پژوهشها نشان میدهد که زنان ایرانزمین از زمان مادها که نخستین ساکنان این دیار بودند، دارای حجاب کاملی، شامل پیراهن بلند چیندار، شلوار تا مچ پا و چادر و شنلی بلند بر روی لباسها بودهاند.»
اینجا دربارهٔ جایگاه پوشش و حجاب در آیین زرتشت آشنا شوید
💢کانال خبری #شهدای_ایران
✅@shohadayeiran57
🎯#هدیه_نور
💌 *بیا و بین همه ی شلوغی ها و بدو بدوهای زندگی امروز، در کنار هر هدیه ای که به #همسر یا #مادرت میدی یه نقطه ی شروع باش!
نقطه ی شروعی برای یه تحول، برای اینکه خانه ی امن و آرامت رو با یه کتاب خوب پویاتر و شادابتر کنی!
نقطه ی شروعی برای ساختن و رسیدن به بزرگترین دلبستگی هامون...
هنوز خیلی راه داریم تا دانستن و بهتر زندگی کردن....
🎁 در تولد نورانی ترین زن عالم با ما همراه باشید در #انتشارات_تلاوت_آرامش تا به #زنان و #مادران #فداکار سرزمینمون نور هدیه بدهیم.* 👌
#فرشته_ها_هم_عاشق_میشوند
#ما_طلبکاریم
#زن_ستم_تاریخی_ستم_برابری
☎️ 02632777066
📞09190330159
🔸#تلاوتی_از_جنس_آرامش🔸
@telavate_aramesh
هدایت شده از پرسمان مهدویت
1_1139201038.opus
475.6K
💫سلسله جلسات
چرا در هر زمانی مردمان باید یاریگر امام زمان عج خویش باشند ؟؟
رمز عملیات : یا زهرا سلام الله علیها
🔰🥀جلسه دوم...
تلخیص از کتاب ..مراجعه ، نصرت و غربت ( تالیف مسعود بسیطی )
..جهت دریافت ما بقی صوت ها
به کانال ایتا زیر 👇👇
🌹🌹👇
═💎💫💫💫💫💫═══╗
🆔
https://eitaa.com/joinchat/2848718964C3dbf67f06f
╚═══💫💫💫💫💎═╝
ایتا یا ای دی @zahrayan313
09370155680 واتس اپ
11.11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❓ی سوال از دختر خانوما؟؟🤔
هر کسی بیاد پی وی شما و بخواد ارتباط بگیره، بهش جواب میدین آیا؟
یک ارتباط چه ضرر و منفعتی برای ما داره؟
تواین کلیپ باچاشنی سمنو بهت توضیح دادم😍
برای دیدن کلیپ کامل بزن روی لینک زیر👇
https://roohbakhshac.ir/lessons/126-1791
وب سایت آکادمی روح بخش
🌹 رفتار عاشقانه علما و بزرگان دین با همسرانشان
📎 #زندگی_نامه_علما
#ثامن_قم
#مرکز_تربیت_تعالی_قم
🇮🇷روابط عمومی ثامن الحجج(ع)🇮🇷
https://eitaa.com/ravabetomomi_samen_qom