امروز یه توییت خوندم که نوشته بود :
با دوستام بیرون بودیم؛ دوسدختر یکیشون یواشکی بهش گفت:«وقت نکردم آرایش کنم، کاش نمیومدم امروز»، پسره هم بهش گفت:«همون لبخندت کافیه تا از کل دخترا خوشگلتر باشی»
-حقیقتاً اینکه بهش بفهمونی واست از کل آدما کاملتره، از عشق خیلی مهمتره :))
«با سادگیِ تمام بیصدا شکستیم ،
چه زخمهایی که از عزیزان خوردیم
اشکها را پشتِ لبخندی مخفی میکنیم
که خیلی درد میکند
و هیچ کس نمیفهمد ،
ما را دردِ همین نفهمیدن میکُشد
نه زخمها ...!»
إذا أخبرتك عن ظُلمتي ، هل ستظل تنظر إليَّ وكأني شمس ؟
«اگه من از تاریکی هام بهت بگم
بازم جوری نگام میکنی که انگار خورشیدم ؟»
به این صورت که اگه تا ساعت دو شب خوابت نبره باید وایستی با ایستگاه بعدی که ساعت پنج صبح میاد بخوابی.🚶😂
#حق_به_توان_بینهایت
هدایت شده از 『نیکوتین』
تو “حال ندارم دهنمو باز کنم و با کسی حرف بزنم” ترین حالت ممکنم.
این شور جوانی که میگن چیه حالا جدی؟
اینی که من باهاش مواجه شدم بیشتر شبیه بحران چهل سالگیه:)
همزمان هم دلم میخواد بلند شم برای آیندم بجنگم هم دلم میخواد بلند شم برم خودمو از پشت بوم بندازم پایین ، میفهمین چی میگم؟
نه نه نه نمی فهمید:)
#واسه_تویی_که_درک_میکنی