برای زندگی کردن در این گوشهی دنیا،
آدم باید از فولاد باشد تا دوام بیاورد
#سیمین_دانشور
بهت نمیرسم اما بهترین غریبهات میمانم...
کسی ک همیشه تو را دوست خواهد داشت!
منو تو ما نشدیم که هیچ!
من نیمی از خود را هم باختم…
روحی مشوشم که شبی بی خبر ز خویش
در دامن سکوت به تلخی گریستم
نالان ز کرده ها و پشیمان ز گفته ها
دیدم که لایق تو و عشق تو نیستم
#فروغ_فرخزاد
.
اولاً: دوستت دارم!
ثانیاً: هر آنچه بینمان رخ داد
اولاً را از یاد نبر...
.
#محمود_درویش