دلت برایم تنگ میشود اصلاً؟
کاش کمی مرا دوست داشتی!
وقتی برای او دلتنگ میشوی چه می کنی؟
به کی پناه می بری؟
من وقتی دلم برایت تنگ میشود به خودت پناه می اورم؛
ازخودت پیش خودت شکایت می کنم!
دست هایت را که می گیرد قلبت تند می زند؟
لپ هایت گل می اندازد؟
دهانت خشک می شود؟
نمی دانم تو وقتی دست های قدرتمندت در دست های ظریفش قرار می گیرد چه حالی داری،
اما من انگار جان می دهم!
#ناگفته_ها
#برای_تو
«یک سنی، بخصوص بعد از بعضی ناملایمات، آدم یک چیز بیشتر دلش نمیخواهد: این که ولش کنند راحت باشد! … حتّی از این هم بهتر: جوری رفتار کنند که انگار مردهای!»
گفتی ببند عهد و به من اعتماد کن
نفرین به عهد بستن و لعنت به اعتماد
این زخم خورده را نیاز به ترحم نیست
خیر شما رسیده به ما مرحمت زیاد...
#فاضل_نظری