نه برای بوسیدن ات
نه برای عطر پیراهن ات
نه برای تنهایی ام
نه...
آغوش تو وطن من است
می خواهم در وطنم بمیرم...
#بابک_زمانی
غمگین ترین شعری که خوندم این بود:
آنکه می گفت منم بهر تو غمخوارترین،
چه دل آزارترین شد، چه دل آزارترین...
#فریدون_مشیری
جناب صائب تبریزی چه قشنگ میگه:
مکش منت به هر نامرد و مردی
مده دل را به ذلت دست فردی
اگر او را به تو مهر و وفا نیست
اگر او بر جراحاتت دوا نیست
رهایش کن مرنجان خویشتن را
مبر هرگز ز یادت این سخن را