جناب صائب تبریزی چه قشنگ میگه:
مکش منت به هر نامرد و مردی
مده دل را به ذلت دست فردی
اگر او را به تو مهر و وفا نیست
اگر او بر جراحاتت دوا نیست
رهایش کن مرنجان خویشتن را
مبر هرگز ز یادت این سخن را
سرم را رو به هر قبله
قسم را زیر و رو کردم
زیادت را که دزدیدند
کم ات را آرزو کردم
دعای بی وجودی بود
درونم داشت می لرزید
خودم را خوب سنجیدم
بدون تو نمی ارزید ... !
#علیرضا_آذر
باید از دستی که دادی پس بگیری عاقبت
آهِ من روزی برایت دردسر شد جا نخور
#سجاد_غفرانی_راد🌱
بزرگترين حماقت انسان در زندگي
لبخند زدن به كسي است كه ،
ارزش نگاه كردن هم ندارد ...
#ساموئل_بکت
تو مرا یاد کنی یا نکنی
باورت گر بشود؛ گر نشود
حرفی نیست.
اما نفسم می گیرد
در هوایی که نفسهای تو نیست.
#سهراب_سپهری