اما من و تو
دور از هم مىپوسيم
غمم از وحشت پوسيدن نيست
غمم از زيستن بى تو
در اين لحظهى پر دلهره است...
#حمید_مصدق🌱
دل بریدم تا نبینم دوست بامن دشمن است؛
دل بریدن گاه، تنها راه عاشق ماندن است!
#فاضل_نظری
در انتظار بهار
کنار چوبهی دار
پس از شکنجهی تن
پس از شکنجهی روح
به وقت خُرد شدن
اگر که شک کردی
پس از شکنجهی یار
اگر کم آوردی
به خاطرت بسپار
که آخرش خوب است
#مهدی_موسوی
غم که از راه رسید ،
درِ این سینه بر او باز مکن ...
تا خدا یک رگ گردن باقیست !
تا خدا هست ،
به غم وعده این خانه مده ...!
#سهراب_سپهری
"اتفاقاتی که از سر میگذرانی از تو چنان آدم زیرکی میسازد که آرزو میکنی ای کاش دوباره بتوانی خنگ باشی، یک خنگ به تمام معنا"
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
باتو مهم نیست کجا باشم،وقتی تو کنار منی همه جا بهشته♥️