در جیب هایت یک مشت امید بریز. از چوب لباسی چند رویا بردار، روی گلدان زندگی ات آبی بپاش و کفش همت بپوش. باقی درست خواهد شد. خورشید هست. امید هست. خدا هست. :)
وضعیت خونه ما اینجوریه که: من یه گوشه نشستم کاری به کارِ کسی ندارم
یهو میبینم عه همه تقصیرا افتاد گردنِ من و گوشیم!
😂
جرم این دل، همه آن است که دل، عاشق توست
چه بگنجد به خیالم که خیالم پر توست
#راحم_تبریزی🌱
لانگ دیستنس همینه که جناب جمال ثریا میگن:
"از دور تو را دوست دارم
بیهیچ عطری، آغوشی، لمسی یا حتی بوسهای
تنها دوستت دارم از دور…"
چه دلتنگکننده است اینکه نمی توانی درباره حسهای عمیق و آشنایی که داری با دیگران صحبت کنی.
دلگیرم از خموشی تقویم روی میز
از دنگ دنگ ساعت دیوار خستهام
از او که گفت «یار تو هستم» ولی نبود
از خود که زخم خوردهام از یار خستهام
#محمدعلی_بهمنی