eitaa logo
چای قند پهلو
19 دنبال‌کننده
47 عکس
31 ویدیو
23 فایل
به یاد قند پهلو های کنار هم بودن . به یاد شنیدن صدایت که اسمم را مرور می کردی . به یاد باهم بودن:)
مشاهده در ایتا
دانلود
در جنگ خیبر پیامبر صلوات الله علیه و آله وسلم به امیرالمومنین علی علیه السلام می گن فقط کسی که حرام زاده باشه تورو دوست نداره می گفتند مردم بعد از اون ماجرا بچه هاشون رو میاوردن در مسیر امام و ازش می پرسیدن دوستش داری یا نه :) افتخار بوده اگر بچه شون آقا رو دوست داشته باشه ماها که شیعه دوازده امامی هستیم آنقدر پلید نشدیم محبت علی تو دلمون نباشه😭برامون فقط نگفتند خودمون نرفتیم بخونیم نرفتیم امام بشناسیم نرفتیم بفهمیم ولایت علی و رشته اتصال ما چی بوده
یه ملتی اون زمان امام رو دیدن و شیفته اش شدن میگن ایرانی ها تو سخنرانی ها جلوترین صف به منبر آقا می شستند اونا تنها حکومتی که دیده بودن بدون تبعیض حکم کنه حکومت آقا بود ما از اصل شیفته امام بودیم از اجدادمون تو خونمونه این علاقه چطور میشه احساس یتیمی نکنیم
قربونش برم بعد شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها چی کشیدند هی مصالحه می کردند هر روز قاتلان ایشون رو می دیدن کمک بهشون می کردن چیزی نمی تونستن بگن بعد از سالهای سال آقا امشب داره زمزمه می کنه دارم میام فاطمه جان !
پرنده ها به تلاطم افتادن در و دیوار به ستوه اومدن نمی خوان یک عالم بی علی بشی جلوی راه آقا رو گرفتن به مسجد نرسه
حضرت زینب سلام الله علیها دلش آشوبه
دعا می کنم هیچ وقت نصیبتون نکنه دیدن پدر تو بستر بیماری :) دیدن جون دادن عزیزت وقتی نمیتونی کاری براش بکنی
آروم آروم آقا آماده مسجد میشه وضو می گیره یه نماز تو مسجد کوفه میخونه بعد قاتلشون رو بیدار می کنه چرا فقط تیغ ابن ملجم کارساز بود؟😭 چرا فقط آمده بود عالمی رو بی امام کنه ؟ رسم مسلمان خزاب کردن صورت امامشه؟
ولی بازم وقت ضربت خوردن امام حسن و امام حسین بودن حضرت عباس بود من چی بگم از وقتی که حضرت زهرا بین دو در بود؟ من چی بگم از زمان دفن کسی نبود تو قبر بایسته و بدن مبارک رو بگیره
باز قراره حضرت زینب با بابا وعده بذاره دوباره همدیگه رو می بینیم تو گودی قتلگاه دوباره یک خانواده وعده می کنند دوباره روضه سید الشهدا رو می خوانند میگن یکی رو کشتند تشنه خسته بی کفن
هنوز تا صبح مونده هنوز مونده که فریاد بزنند بگن یتیم شدیم هنوز مونده فرزندان ابوتراب کاسه های شیرشون بی جواب بمونه
هدایت شده از {''خونھ‌درختے''}
7.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از خون فرق مولامون محراب کوفه پر خونه تو سجده کشته شد اوکه گفتن نماز نمی‌خونه...😭 اللّهمَّ العَن قَتلَة اَميرَالمُومِنين(علیه السلام)
داشتم کانال هارو بالا و پایین می کردم بعضی ها خیلی عجیب هستن خودشون تو یک کاری حضور ندارن بیرون گود دارن حنجره جر میدن لنگش کن و ازون جالب تر اسطوره های بی صبری هم هستند و حتی از اون هم جالب تر تر منطق و فاز بی منطق شونه وقتی نیروی انتظامی یکی رو در یک جریانی دستگیر می کنه مطمئنا یک پرونده تشکیل شده و حالا قوه قضائیه میاد این پرونده رو از جهات مختلف بررسی می کنه که خدای نکرده بخشی از ماجرا نامفهوم و به قول این خارجی ها secret نمونه و حق اون فرد متهم بنده خدا هم ضایع نشه ( تا اینجا اگر کسی بگه نه نمی خواد و نیاز نیست و اینا با جفت زانو میرم تو حلقش |: چجوری تو حق داری و اون متهم حق نداره که منصفانه درموردش قضاوت بشه؟ این سیره امام علی علیه السلام در حکومت داری نیست 😐) بعدشم بررسی این ابعاد و بازجویی و دادگاه زمان می‌بره گاهی اوقات آنقدر تنبل زندگی کردیم و هرچی خواستیم فراهم بوده که یادمون رفته هر چیزی زمان نیاز داره بابا ترشی رو همون لحظه که انداختن کوفت نمی کنن می ذارن بمونه و بعد که خوب جا افتاد می خورند یه جور دیگه میگم تخمه و دانه که تو زمین میکاری همون لحظه اول تا پلک بهم بزنی یه درخت هفتصد ساله با میوه بهشتی در نمیاد😐مگه سریال علمی _ تخیلی عه؟؟؟؟ این نیاز به صبر و مراقبت داره تا رشد کنه و بعد میوه بده . ازون طرف یه عده جالب تر هستن کل این پروسه تموم شد متهم دستگیر شد ، تفهیم اتهام شد ، بازجویی شد ، جلسه دادگاه برگزار شد ، دادگاه حکم تخلف فرد رو اعلام کرد مثلا زندان به فلان مدت یا حکم حد یا کار اجتماعی یا اعدام یا ... حالا دقیقا همونایی که داشتند قبل اعلام حکم دادگاه یقه جر می دادند که زود باشید متهم رو اعدام کنید و فیلان کنید و بیسار کنید یهو میشن وکیل مدافع متهم 😐 برمی گردند میگن نهههه واییییییییی غیر متهم گرفتید وای بر شما و ما و آنها که مظلوم عالم و حسین زمانه رو دارن میبرن و اینا |: آقا ماذا فاذا هذا؟ خب اگر آگاهید کی متهمه بیایید معرفی کنید دستگاه قضایی که بررسی بشه 😐البته اگر متهم یک فرد حقوقی باشه و باز نشه کار ، کار خودشونه ! اعصابم خورده سر اینکه از یک طرف سر حکم اعدام قاتل کیان پیرفلک دارن میگن وای مظلوما از طرف دیگه دارن میگن پس حکم دادگاه متهم های مسمومیت دانش آموزان چی شد درست که آدم باید مطالبه گر باشه ولی خواهشاً مطالبه هاش بی فاز نباشه😐که بی منطق فقط اومده بگه عهههه تو گفتی باید بشه a ؟ چون تو گفتی من مخالفم باید بشه c هنوزم میگم نارگیل هم واسه میوه دادن به زمان نیاز داره -_- و همچنان از درخت موز نارگیل در نمیاد (اینو البته مطمئن نیستم) وقتی یکی تفهیم اتهام شده یعنی حتما یه غلطی کرده یه بوقی خورده دیگه|: اگر اعتراض دارید بفرمایید وکالت و علوم قضا بخونید ببینیم عدالت شما چه گلی به سر ما می‌کنه یا خدا چقدر طولانی شد😐 مشخصه عصبانی بودم 🤏