تو این حال بدم دلم برای یکی که با کاسه فالوده اش می خندید تنگ شده🙂💔
کجاست ؟
چرا هیچ وقت صداشو ضبط نکردم ؟
چرا این چند وقت برای هر چیزی بی تاب تر شدم ؟
چرا چند وقته بیشتر از همیشه خودم نیست .
میدونم برم سراغ پیوی اش میشینم با هر حرفش گریه میکنم . چرا اونجوری باهاش رفتار کردم؟ چرا هیچ وقت به شوخی هاش نخندیدم ؟ چرا دلخور شدم ازش ؟ چرا قدرشو ندونستم ؟ مگه اون ابدی بود؟ 🥲چرا بیشتر بهش نگفتم دوستش دارم؟
من ده دقیقه پیش به یکی زنگ میزنم و هرچی الو الو میگم کسی جواب نمیده +
دو دقیقه پیش یکی به گوشی قدیمی مون که سیمکارت بابام توشه زنگ میزنه و مامانم هرچی الو الو میکنه کسی جواب نمیده +
هیرو بیا بگو نباید به کایروس فکر کنم😄😃بیا بگو اینا توهمات و خیالات منه...
کسی نه از گذشته و نه از آینده ساعت ده باهام تماس قرار نیست بگیره
بیا بگووووووو
https://eitaa.com/24021071/239
سریالی است کره ای
که من سر هر قسمتش فشاری شدم چون عوضی توش از در و دیوار می ریخت ( فقط دوتا عوضی داشت )
داستان درمورد دختریه که گوشی شو گم میکنه و در تلاشه تا گوشی شو پیدا کنه
همواره درحال تماس با گوشی خودش با گوشی قدیمی پدرشه
و در سمت دیگر ماجرا مردی هست که در مراسم اجرای همسرش برای خیریه ، دخترش گم میشه و بعد از چند روز همسرش خودکشی میکنه . زمانی که این مرد تصمیم به خودکشی میگیره ، کسی باهاش تماس میگیره و بهش میگه لطفاً گوشیمو پس بده🌛🤏
https://eitaa.com/17295945/856
ببین من تنهایی نمی میرم ها
تورو هم با خودم به قبر می کشونم😂فکر نکن درامانی
مثل رفیقای اون دختره توهم در خطری
وی میرود از حضور مادرش مطمئن شود که خدای نکرده فرار نکرده باشد+
https://eitaa.com/17295945/857
مشخص است تنت مثل همان دگ می خارد🤣
من امروز با یک شهید جدید آشنا شدم
و دلم نیومد شمارو باهاش آشنا نکنم
برید درموردش تحقیق کنید و عکس هاش رو ببینید
صحبت های جالبی هم دارن
« شهید مالکوم ایکس »
رهبر مسلمانان سیاه پوست آمریکاست:))))
25.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینو قبلاً هینا داده بود :))) واقعاً چجوری میتونه یکی آنقدر خوب باشه ؟ چجوری میشه با این روضه گریه نکرد ؟