eitaa logo
چای قند پهلو
19 دنبال‌کننده
47 عکس
31 ویدیو
23 فایل
به یاد قند پهلو های کنار هم بودن . به یاد شنیدن صدایت که اسمم را مرور می کردی . به یاد باهم بودن:)
مشاهده در ایتا
دانلود
تو این حال بدم دلم برای یکی که با کاسه فالوده اش می خندید تنگ شده🙂💔 کجاست ؟ چرا هیچ وقت صداشو ضبط نکردم ؟ چرا این چند وقت برای هر چیزی بی تاب تر شدم ؟ چرا چند وقته بیشتر از همیشه خودم نیست .
میدونم برم سراغ پیوی اش میشینم با هر حرفش گریه میکنم . چرا اونجوری باهاش رفتار کردم؟ چرا هیچ وقت به شوخی هاش نخندیدم ؟ چرا دلخور شدم ازش ؟ چرا قدرشو ندونستم ؟ مگه اون ابدی بود؟ 🥲چرا بیشتر بهش نگفتم دوستش دارم؟
من ده دقیقه پیش به یکی زنگ میزنم و هرچی الو الو میگم کسی جواب نمیده + دو دقیقه پیش یکی به گوشی قدیمی مون که سیم‌کارت بابام توشه زنگ میزنه و مامانم هرچی الو الو می‌کنه کسی جواب نمیده + هیرو بیا بگو نباید به کایروس فکر کنم😄😃بیا بگو اینا توهمات و خیالات منه... کسی نه از گذشته و نه از آینده ساعت ده باهام تماس قرار نیست بگیره بیا بگووووووو
https://eitaa.com/24021071/239 سریالی است کره ای که من سر هر قسمتش فشاری شدم چون عوضی توش از در و دیوار می ریخت ( فقط دوتا عوضی داشت ) داستان درمورد دختریه که گوشی شو گم می‌کنه و در تلاشه تا گوشی شو پیدا کنه همواره درحال تماس با گوشی خودش با گوشی قدیمی پدرشه و در سمت دیگر ماجرا مردی هست که در مراسم اجرای همسرش برای خیریه ، دخترش گم میشه و بعد از چند روز همسرش خودکشی می‌کنه . زمانی که این مرد تصمیم به خودکشی میگیره ، کسی باهاش تماس میگیره و بهش میگه لطفاً گوشیمو پس بده🌛🤏 https://eitaa.com/17295945/856 ببین من تنهایی نمی میرم ها تورو هم با خودم به قبر می کشونم😂فکر نکن درامانی مثل رفیقای اون دختره توهم در خطری وی میرود از حضور مادرش مطمئن شود که خدای نکرده فرار نکرده باشد+ https://eitaa.com/17295945/857 مشخص است تنت مثل همان دگ می خارد🤣
حالا سوال اینجاست من یک ماه جلوترم یا اون ؟
479.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من بعد دیدن فیزیک و ریاضی ام :
من امروز با یک شهید جدید آشنا شدم و دلم نیومد شمارو باهاش آشنا نکنم برید درموردش تحقیق کنید و عکس هاش رو ببینید صحبت های جالبی هم دارن « شهید مالکوم ایکس » رهبر مسلمانان سیاه پوست آمریکاست:))))
25.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینو قبلاً هینا داده بود :))) واقعاً چجوری می‌تونه یکی آنقدر خوب باشه ؟ چجوری میشه با این روضه گریه نکرد ؟
11.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینای سربازی رو هم حتی دوست دارم🥺
وضعیت اعصابم: