eitaa logo
چای قند پهلو
19 دنبال‌کننده
47 عکس
31 ویدیو
23 فایل
به یاد قند پهلو های کنار هم بودن . به یاد شنیدن صدایت که اسمم را مرور می کردی . به یاد باهم بودن:)
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از مهدیاران | Mahdiaran
📌 حضور تو... 🪻 حضورت را حس می‌کنم… درست مثل نسیم بهار و قطرات شبنم که گلبرگ‌ها را نوازش می‌کنند. 🌊. مثل موج‌های دریا که بر دل ساحل می‌نشینند و جریان آرام رودخانه که سنگ‌های سخت را در آغوش می‌گیرد... حضور تو همین‌قدر زیبا، مهربان و تماشایی‌ست… 📝 ✅️ واحد مهدویت مصاف (مهدیاران) @Mahdiaran
اگر شما هم تصویر پشه تو مهمونی که داره میگه بده بزنیم تو ذهنتون نقش بست باید بگم سلام دوست خوبم😂❤️
چند روز پیش یه پسر بچه پنج یا شش ساله با دوتا خواهراش (حدس خودم بود که خواهراش هستند ) اومدن رواق ما . جزو جالب ترین چیزهایی بود که دیدم. هر جا می رفتند این سه تا با هم بودن و از هم جدا نمی شدن . موقع رفتن ما به بچه های کوچک شکلات و به بعضی هاشون هم به مناسبت ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها کتاب رنگ آمیزی دادیم . مسئولین پذیرش می گفتن کتابارو از دست خواهراش گرفته بود و می گفت اینا سنگین اند بذار من بیارم شما شکلات تون رو بخورید ✨ خواستم بگم اگر داداش کسی هستید اینجوری هواش رو داشته باشید که حس کنه کسی هست تو سختی های همینقدر کوچک کمکتون کنه . اگر خواهر کسی هستید کاری کنید که بقیه درکنارتون احساس آرامش بکنند نه اینکه فراری باشند و اگر والدین هستید یا قراره بشید بچه هاتون رو همینقدر خوب تربیت کنید که هوای هم رو داشته باشند و شما دیگه نخواهید خودتون رو برای اینکه باهم دعوا نکنند قیمه قیمه کنید . تنها راه همه اینها هم فقط یک چیزه : با همه اطرافیانتون خوب باشید و دوستشون داشته باشید🙂❤️
هدایت شده از بُرنا پِلاس
زمان تو را همراه خودش می‌برد چه بخواهی چه نخواهی. هر چند می‌توانی تنظیمش کنی و این تنظیم بسته به دست تو، به فکر تو، به تلاش توست. من مجبورم که روحیات جوانی‌ام را داشته باشم، اما می‌خواهم این روحیات را در قالبی بریزم که زیباتر از آن نباشد. « انسان مجبورِ مختار است که باید تلاش کند در فصل بهار و زمین حاصل‌خیز و سرسبزش بتازد، وگرنه دچار کویری می‌شود پر از برهوت. با روزهای سوزاننده و شب‌های منجمد کننده‌اش و می‌سوزد و خاکستر می‌شود و بر باد می‌رود. خدایا در اجبار جوانی که به من دادی، کمکم کن. مرا دوست خود بدار و دریابم. » رنج مقدس 📚 ☄کانال واحد نوجوان مؤسسه مصاف(برنا پلاس) 🔗تلگرام | ایتا | سروش | اینستاگرام | توییتر
علی اکبر 12.pdf
حجم: 138.5K
مجددا فحش پذیرفته نیست حتی شما دوست عزیز داستان ویرایش نشده می خوانید ؟ نام : قسمت دوازدهم : علی اکبر
شاهچراغ.13.pdf
حجم: 210.8K
داستان ویرایش نشده می خوانید ؟ نام : قسمت سیزدهم : شاهچراغ
ماه ابدی.pdf
حجم: 183.3K
داستان ویرایش نشده می خوانید ؟ نام : قسمت چهاردهم : ترور
. ‌توی لغت‌نامه‌ها «غریب» را دورافتاده از وطن معنا کرده‌اند. ماها، با همه‌ی ادعاهایمان، اصل اصلش این بود که غریب بودیم؛ دورافتاده از خودمان، دورافتاده از آدم بودن، دورافتاده از خدا... ما غریب‌ها، یواشکی، پشت خروار خروار ادعایمان که گوش فلک را کر می‌کرد،‌ خودمان خبر داشتیم که چقدر بی‌کسیم. «بی‌کس»؛ معنای دیگرِ غریب توی لغت‌نامه‌ها... بی‌کسی هم که خب... بد دردی‌ست. دل آدم را می‌کند عینهو اسفند روی آتش. همین‌جور هی آدم غصه‌اش می‌گیرد. هی هیچی بهش مزه نمی‌دهد. ما یک‌روز لای غصه‌ها و بی‌کسی‌هایمان یک جای تازه پیدا کردیم. تازه که می‌گویم نه که نوساز بود یا در شهر و کشوری جدید بود ها، نه! اصلش‌ ما یک‌جور تازه‌ای آن جای همیشگی را نگاه کردیم. انگار که دو تا چشم‌هایمان را شسته‌باشیم یا چه می‌دانم، عینک‌مان را پاک کرده‌باشیم. آن جای همیشگی که از بچگی باهاش عشق کرده‌بودیم را یک‌جور دیگر نگاه کردیم، فکر صاحب آن خانه افتاد توی سرمان و بیرون هم نرفت، و تازه فهمیدیم اَی دل غافل! دوست در خانه و ما گرد جهان گردیدیم! بعدش همین‌جور که هی چشم‌مان پر می‌شد آمدیم و دودستی خودمان و عزیزهایمان و قضا و قدرمان و دین و دنیا و آخرت‌مان را سپردیم و گفتیم تصدقت! ما بلد نیستیم، ما اصلش چیزی نیستیم که بخواهیم چیزی بلد باشیم یا کاری بکنیم یا به دردی بخوریم. شما که آقایی، شما که بامعرفتی، خودت عهده‌دار ما شو. ما پناه آورده‌ایم به شما، به هر جا که اسم شما رویش بود پناهنده شده‌ایم، دل‌مان به شما خوش است فقط... خودت کس و کار ما شو، ما را از غربت در بیاور سلطان... وطن خود شمایی، ما را پیش خودت پناهنده‌ی خودت نگه‌دار! @bagherzadeh91
پروفایل امشب🌛❤️
حالا شما که دارید دعوا می کنید اما در هر صورت شب تولد امام رضاست من دختر بنده رضام بیایید شماره حرم امام رضا علیه السلام زنگ بزنید با آقا حرف بزنید صداتون اونجا پخش میشه برای آقا ❤️🙂 به قول استاد صدر یه مخاطب خاص داشته باشید که صبح و ظهر و شب بهش زنگ بزنید و مثل یه رفیق باهاش حرف بزنید . انرژی می گیرید
هدایت شده از مثلا در نقش استوری واتساپ
گل مورد علاقه تون چیه؟ (گلی که دوست دارید هدیه بگیرید) خودم: میخک صورتی