اون کیه ده دقیقه ای امتحان داده و با ۱۷ داره برمیگرده🙂☕️(تستاش یک نمره ای بودددددد)
آسایشگاه روانی 🪖
اون کیه ده دقیقه ای امتحان داده و با ۱۷ داره برمیگرده🙂☕️(تستاش یک نمره ای بودددددد)
من تازه دارم میرم خوابگاه✨
ولی دلم هنوز میخواد بره دفتر انجمن(کسی احتمالا نیست)
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
اولین بیمارستان، اولین مدرسه و... که در غزه منفجر شد، اینجا کسانی میگفتن کار حماسه از عمد میزنه تا چهره اسرائیل رو خراب کنه، امروز بعد از دو سال جنایت جلوی چشم همه ۲۰ خبرنگار رو در پخش زنده کشت.
«پویا»
@farsitweets
هدایت شده از بوی سیب :)
دلبسته ی اندوه دامنگیر خود باش
از عالم غم دلربا تر عالمی نیست :)
از دیشب دارم از یکی عذرخواهی میکنم و دیگه واقعاً حالم بده
من از هیچکس آنقدر روی هم رفته معذرت خواهی نکردم که آنقدر دارم سرکوفت میشنوم
اون کیه دست هاش رو دوباره و سه باره میشوره و حس میکنه دستاش کثیفه آما همچنان ادعا داره حالش خوبه؟