هدایت شده از بوی سیب :)
دلبسته ی اندوه دامنگیر خود باش
از عالم غم دلربا تر عالمی نیست :)
از دیشب دارم از یکی عذرخواهی میکنم و دیگه واقعاً حالم بده
من از هیچکس آنقدر روی هم رفته معذرت خواهی نکردم که آنقدر دارم سرکوفت میشنوم
اون کیه دست هاش رو دوباره و سه باره میشوره و حس میکنه دستاش کثیفه آما همچنان ادعا داره حالش خوبه؟
هدایت شده از Ekhrajiha | اخراجیها 🇮🇷
کاش به جای برقا من برم..
✓ روایت سبحان
@Ekhrajiha
اوکی از روابط اجتماعی فراری ام و میخواهم به غار پناه ببرم
بگذارید در این شرایط بنده بمیرم
فکر نمی کردم بعد یکسال این افکار مرگ و میر دوباره برگرده ولی دارم به زور نفس میکشم
نفسم بالا نمیاد