هدایت شده از بوی سیب :)
دلبسته ی اندوه دامنگیر خود باش
از عالم غم دلربا تر عالمی نیست :)
از دیشب دارم از یکی عذرخواهی میکنم و دیگه واقعاً حالم بده
من از هیچکس آنقدر روی هم رفته معذرت خواهی نکردم که آنقدر دارم سرکوفت میشنوم
اون کیه دست هاش رو دوباره و سه باره میشوره و حس میکنه دستاش کثیفه آما همچنان ادعا داره حالش خوبه؟
هدایت شده از Ekhrajiha | اخراجیها 🇮🇷
کاش به جای برقا من برم..
✓ روایت سبحان
@Ekhrajiha
اوکی از روابط اجتماعی فراری ام و میخواهم به غار پناه ببرم
بگذارید در این شرایط بنده بمیرم
فکر نمی کردم بعد یکسال این افکار مرگ و میر دوباره برگرده ولی دارم به زور نفس میکشم
نفسم بالا نمیاد
هدایت شده از اینجا
بچه هایی که منتظر رتبه هستید...
در فحاشی به سنجش، با شما هم صدا هستم.
خداوند صبرتان دهد
و خداوند آتششان بزند