اوکی از روابط اجتماعی فراری ام و میخواهم به غار پناه ببرم
بگذارید در این شرایط بنده بمیرم
فکر نمی کردم بعد یکسال این افکار مرگ و میر دوباره برگرده ولی دارم به زور نفس میکشم
نفسم بالا نمیاد
هدایت شده از اینجا
بچه هایی که منتظر رتبه هستید...
در فحاشی به سنجش، با شما هم صدا هستم.
خداوند صبرتان دهد
و خداوند آتششان بزند
اول صبحی قالب تهی کردم😐☕️
آقا ما یک هم اتاقی داریم همیشه بهم میگه منو نماز بیدار کن و همیشه خدا هم میگه مثل همیشه ات بیدار نکن من عصبی میشم
اومدم خیر سرم صداش بزنم یهو مثل کسایی که برق سه فاز بهشون وصله پرید بالا منم یهو پریدم هوا😐خواباز چشم پرید
هنوز قلبم تو دهنمه
حالا خودش دوباره خوابیده😭🚶🏻♀
حکم من در اتاق حکم ساعت مادربزرگ هاست.
نه خود مادربزرگ بلکه ساعتش
داشتم پا می شدم واسه نماز اون یکی هم اتاقیم یهو اومد بالا سرم گفت مهدیه هفت باید بیدار باشم
من تو خواب و بیداری:👍🏻👍🏻👍🏻
و اینگونه از پنج نفر من باید هرروز در ساعات مختلف روز شش نفر رو بلند کنم✨✨✨
آسایشگاه روانی 🪖
حکم من در اتاق حکم ساعت مادربزرگ هاست. نه خود مادربزرگ بلکه ساعتش داشتم پا می شدم واسه نماز اون یکی
آخرش خواب موندم و بعد از جفتشون پاشدم😂
ازین دوستا که انگار دشمن همن ولی بیشتر از همه از همدیگه شناخت دارن»»»»»»»»»