https://eitaa.com/kanae_soraano/3719
من فقط یادمه تهش اژدها اینا پیدا کردن🗿یه پسری هم بود با اون پسره رفتن پایین من از پسره خوشم میومد
دراماهای خوابگاهی: دو روزه بوی سوختگی وحشتناک در بلوکمون حس میشه بیشترش هم مال سمت اتاق کولرمونه✨✨✨خلاصه شادی روح اموات آینده صلوات
نشستیم سه تایی تو اتاق شیاطین کی پاپ دیدن😂☕️بعد همزمان درحال شام خوردن بودیم یهو جین او رو نشون دادن
من همونجا خشک زدم با دوغ در دستم یهو نیشم باز شد 🤣:
منو هم اتاقیم همزمان:
+نیشت رو ببنددددد
- چشات رو درویش کن خودتو کنترل کنننن
چرا اینجوری تموم شد؟
من میخواستم یچی ببینم حالم خوب بشه الان میخوام بیشتر گریه کنم خو
https://eitaa.com/10201191/3683
منظورت از لوس چیه آقای فردوسی پور من هنوز اونو میبینم و باهاش خودزنی میکنم
هدایت شده از Ekhrajiha | اخراجیها 🇮🇷
ماچاها میان و میرن، اونی که ابدیه چاییِ چایخونهی حرم امامرضاعه..
✓ معیار
@Ekhrajiha
یچیزایی رو حس میکنم تیکه و کنایه است مستقیم به من ولی وقتی به بقیه میگم میخوان مثبت بهش فکر کنم
نمیدونم شاید من اومدم دانشگاه بدبین شدم
شاید من مهدیه ای نیستم که تو مشهد صبح به صبح میزدم تو صورتم میگفتم امروز روز خوبیه ما امروز قراره شاد باشیم
نمیدونم والا
خیلی بده این اخلاقم که در حد سگ ناراحتم از دست یکی ولی باز به روش نمیارم و لبخند میزنم انگار نه انگار
(شاید چون همون قدر که میگم هم میشم حساس و زودرنج)🚶🏻♀🚶🏻♀🚶🏻♀