چرا اینجوری تموم شد؟
من میخواستم یچی ببینم حالم خوب بشه الان میخوام بیشتر گریه کنم خو
https://eitaa.com/10201191/3683
منظورت از لوس چیه آقای فردوسی پور من هنوز اونو میبینم و باهاش خودزنی میکنم
هدایت شده از Ekhrajiha | اخراجیها 🇮🇷
ماچاها میان و میرن، اونی که ابدیه چاییِ چایخونهی حرم امامرضاعه..
✓ معیار
@Ekhrajiha
یچیزایی رو حس میکنم تیکه و کنایه است مستقیم به من ولی وقتی به بقیه میگم میخوان مثبت بهش فکر کنم
نمیدونم شاید من اومدم دانشگاه بدبین شدم
شاید من مهدیه ای نیستم که تو مشهد صبح به صبح میزدم تو صورتم میگفتم امروز روز خوبیه ما امروز قراره شاد باشیم
نمیدونم والا
خیلی بده این اخلاقم که در حد سگ ناراحتم از دست یکی ولی باز به روش نمیارم و لبخند میزنم انگار نه انگار
(شاید چون همون قدر که میگم هم میشم حساس و زودرنج)🚶🏻♀🚶🏻♀🚶🏻♀
یک اکیپ پسر تمام مشکی داشتن رد می شدن از جلو ورودی خوابگاه و یکیشون زیادی شبیه همکلاسیم بود
و من یک بتمن تغییر جهش یافته به یوزپلنگ فقط پریدم داخل🤣
محتوای یک ربع به دوازده اتاقمون:
+من چی کم داشتم از کغوسان که بهم خیانت کردی؟
- کغوسان رو نمیذارم دست مایه خیانت کنی😔
×کغوسان رو بده من فقط کغوسان رو میخوام
کغوسان مذکور یک عروسک است:
سلامت روان چیه؟چیزی که دانشجو ممکنه نداشته باشه ولی یک دانشجو خوابگاهی عمرا نداره🤣
ولی ترافالگار خیلی خوبه🥹🥹🥹خیلی کیوته مخصوصاً وقتی میخنده مخصوصا وقتی زودمیگیره و نقشه میریزه🥹🥹🥹درحال لیست کردن کسایی که میخوام در زندگی :
-جیاشوگه (قول میدم به چشم برادری نگاه کنم فقط)
-شیایوجو
-ریلی😭😭😭
-استاد لی😭❤️✨
-ترافالگار
-هیده
-خودم🗿(تو سرچ کانال بود من چمد)
-چایلد و گورن
-یادم بودا یادم رفت😭☕️خیلی آدم مهمی هم بود