اعتقادم اینه کسی که تفکرچنین چیزی رو نداشته باشه و تا حد ایمان و یقین برسه از همه انسان های جهان قدرتمندتر زیست میکنه. همانطور که باباطاهر میگفت:
خداوندا به فریاد دلم رس
کس بی کس تویی من مانده بی کس
همه گویند طاهر کس ندارد
خدا یار من است چه حاجت کس؟
پ.ن: چی شد یکهو ساعت شش و نیم صبح نتم رو روشن کنم تو قطار از چنین موضوعی صحبت کنم؟ این موضوع که نود درصد مفاهیم شرق آسیایی و غرب آسیایی وقتی از فرشتگان و شیاطین صحبت می کنند انگار خدا یک ساعت ساز بی نقشه است که از کار مخلوقینش حیرت زده هم حتی میشه تا این حد سخیف و پست! مثال؟شیطان من، فیلمی که به تازگی از پارک هیونگ شیک داره پخش میشه سریال دوازده(رسما تو این دوتا خیلی ضایع به خدای ساعت ساز می پردازند،خدای بی اهمیت عیاش)و...
سریال های خدایگان و این چرت و پرت ها هم که اصلا جای خودش داره از زئوس و چه و چه و چه تا عروس خدای آب کره ای و سریال های شیانشیای چینی
این فیلم ها چه تاثیراتی که نمیذاره
اصلا آیه است که میگه:
تاثیرات و ما ادراک تاثیرات
سوره مهدیه آیه پنجم!
حاجی من خیلی هوای قم رو دوست دارم.
احساس آرامش و خونه بودن میده🙃🙃🙃
وی بی توجهی می کند به این موضوع که وقتی درمورد تفاوت خونه بودن خونه های آپارتمانی و قدیمی حرف زد، برچسب ضد مدرنیته خورد✨)
واقعاً قربون خانم دشت بین برم😭با اینکه خیلی پشت سرش بد گفتن ولی خیلی ماهه ولی خیلی هوای دانش اموزاش رو داره حتی اونایی که فارغ التحصیل شدن😭نباید به فداش شد؟
دلم خواست دبیرستانی می بودم
سال یازدهم
اکیپ خودمون هنوز بود خانم اکبری می خواست بیاد سر کلاس قبلش هم خانم صادقی رو داشتیم
هوا بارونی و زهرا زیر بارون رو اسفالت دراز کشیده
خانم خوش سخن و خانم شوکتیان ناظم مون اند اومدن تو حیاط
جلسه شورا داریم و خانم دشت بین مدیرمونه🥲
یازدهم با اینکه یکی در خاطراتم حضور داره که الان نیست، ولی سال دوست داشتنی بود
پیش دوستام بودم بدون حس طرد شدگی سال آخرم
تجربی میخوندم و دبیرامو دوست داشتم و دبیرامون هم من و مارو تشویق می کردن
واسه یه تغییر رشته من سه ساله شهریور اسیر اینجا و اونجام
ولی نباید هربار مثل چی بکوبونن تو صورتم که بابام نیست
مگه تقصیر من بوده این شرایط؟
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
در غزه هم ماه خونین بود
با نمایی از دود و آتش...
الهام عابدینی
@farsitweets
آسایشگاه روانی 🪖
خواستگاری تاریخی:🤣
هیچ وقت فراموش نمی کنم این سکانس تازه پخش شد و منو فاطمه که کلا تلویزیون نگاه نمی کنیم بطور خیلی رندوم جفتمون پشت تلفن زدیم این کانال بازپخش داشت نشون می داد
حالمون بهم خورد و تا یک ساعت بعدش داشتیم فحش می دادیم😭😂🚶🏻♀