ولی یجوری از بابت این تشابه اسمیه عذاب وجدان گرفتم که اگر از عمد خودم بنر ترحیمم رو چاپ می کردم و پخش می کردم فکر نکنم آنقدر عذاب وجدان می گرفتم🙂✨
من راضی ام برگشتم خونه مون
اصلا فقط همین موضوع موندن کنار خانواده رو به صد تا تنهایی و استقلال ترجیح میدم ولی خب این گذر آروم روزگار که باعث میشه من سرم خیلی شلوغ نباشه و باخودم خلوت کنم باعث شده که رفته رفته دچار یک مرگ تدریجی بشم.
مرگ در اثر غرق شدگی بین انبوه خاطرات✨
روزهای قبل، یک کتاب خاص بود
دیروز یک خونه بازی بود
امروز یک باکس واسه وسیله هام بود
شاید فردا یه دفترچه باشه
یا پس فردا یه کتاب
یا شاید فردای اون روز یک حرف
فردای بعدیش روحم، جسمم و قلب یک کودک هشت ساله ...
در اصل میخواستم حرف های دیگه ای بزنم ولی از سر شب بارها و بارها پیامم رو نوشتم و پاک کردم چون حس کردم به دردی نمیخوره✨
آما
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
نوشته بود: «هرچیزی تو زندگیم اشتباه پیش میره، من دربارهی تو گریه میکنم.»
چه جملات آشنایی
»|helia|«
@farsitweets
ولی جدی من با سه واحد رفتار سازمان پاس کردن فهمیدن اینکه چرا دوساله وسواس گرفتم و هی میخوام دستام رو بسابم درحال روانی شدنم
اونایی که درگیر بیماری های روانی هستن و کلا دارن روانشناسی میخونن چی میکشن😀✨
9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تا ابد صدای کلام الله »»»» همه موسیقی های جهان
لطفاً اگر تا ده و نیم اعلام حیات نکردم زنگ بزنید و کاری کنید زنده بشم(لطفااااا چون اگر پانشم دهنم سرویس میشه🥲🥲🥲)