eitaa logo
آسایشگاه روانی 🪖
40 دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
399 ویدیو
13 فایل
همون نسخه دوم کلبه عمو کونیکو خودمونه. روزمرگی های یه سرباز از جنگ برگشته با رد قرمز «غیرقابل درمان» روی پرونده اش🫠
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/Mis0Nyc/109 یا خدا بنظرم بنده رو خط بزن
نگا یه پروفایل چه بر سر کانال های دیگر نیاورده خدایا بارالهی خودت ختم بخیر بفرما
هدایت شده از My safe place🚷
هموننننن تبدیل به لاما شده غر هم میزنه 😐🦙 لاما آمریکایی عههه شیکههههه با کلاسههه
والاااااا لاما آمریکایی بود؟ از کی تاحالا؟ بعدشم الان هیبت فیو که خورد شد اون یکی که گوسفند شد ذبحش کردن این یکی که به عنوان یک گوربا داره با تو به عنوان یک گونه نادر میمون بحث می‌کنه همه اینا به کنار من می‌خوام دو کلام حرف جدی و احساسی بزنم هی میام تو کانال پرف رو میبینم دیگه نمیتونم بزنم برار مدت زمان اینا تا کیه؟ اینجا خانواده نشستن ما حیثیتی داریم(الکی میگم) جلو هم دانشگاهی ها و بچه های انجمن
جلو تو رو نمی‌گم جلو هم دانشگاهی هام میگم
بعدشم خانومم یک ساله باهم حرف نزدیم ازکجا می‌دونی حیثیتم برنگشته باشه
هدایت شده از 🎭... Aurora.Mikaelson.
پیش اونا حیثیت دارییییییی؟؟؟😧😧😧😧😧😧
هدایت شده از 🎭... Aurora.Mikaelson.
از اونجایی میدونم که چیزی که ریشه ای باشه دیگه نمیشه کاریش کرد تو ریشه ای حیثیت نداشتی🤣🤣🤣🤣🤣
823.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
استغفرالله مگه من چیکارتون کردم خدا ازتون بگذره(با لودر)
382.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
https://eitaa.com/82262822/2598 هر سری میخوای محکم تخریب کنی من سیبل تم خو چرا منم گل کسی ام منم پرنسس یکی ام😭😭😭😭فقط هنوز اون یکی نیومده(احتمالا تا ابد نمیاد)
این کارکتره هست تو شهر اشباح:» با مامانم رفتم ذهن برتر واسه تولد یاسین کادو بخریم به فیگور ها رسیدیم مامانم چشمش بهش افتاد گفت اینا شروع کردن که ما چادری هارو مسخره کنند:»»»»»»» و تصمیم بر این شد برادر میازاکی به زودی یه اکران مجدد واسه خانواده ام داشته باشه. هیچی همین دیگه فقط تا افق:)