والاااااا لاما آمریکایی بود؟ از کی تاحالا؟
بعدشم الان هیبت فیو که خورد شد
اون یکی که گوسفند شد ذبحش کردن
این یکی که به عنوان یک گوربا داره با تو به عنوان یک گونه نادر میمون بحث میکنه
همه اینا به کنار
من میخوام دو کلام حرف جدی و احساسی بزنم هی میام تو کانال پرف رو میبینم دیگه نمیتونم بزنم
برار مدت زمان اینا تا کیه؟ اینجا خانواده نشستن ما حیثیتی داریم(الکی میگم) جلو هم دانشگاهی ها و بچه های انجمن
هدایت شده از 🎭... Aurora.Mikaelson.
از اونجایی میدونم که چیزی که ریشه ای باشه دیگه نمیشه کاریش کرد
تو ریشه ای حیثیت نداشتی🤣🤣🤣🤣🤣
823.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
استغفرالله مگه من چیکارتون کردم خدا ازتون بگذره(با لودر)
382.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
https://eitaa.com/82262822/2598
هر سری میخوای محکم تخریب کنی من سیبل تم خو چرا منم گل کسی ام منم پرنسس یکی ام😭😭😭😭فقط هنوز اون یکی نیومده(احتمالا تا ابد نمیاد)
این کارکتره هست تو شهر اشباح:»
با مامانم رفتم ذهن برتر واسه تولد یاسین کادو بخریم
به فیگور ها رسیدیم
مامانم چشمش بهش افتاد
گفت اینا شروع کردن که ما چادری هارو مسخره کنند:»»»»»»»
و تصمیم بر این شد برادر میازاکی به زودی یه اکران مجدد واسه خانواده ام داشته باشه.
هیچی همین دیگه فقط تا افق:)
هدایت شده از My safe place🚷
میازاکی استودیو جیبلی را وداع گف😂😂..
ولی اون موجوده الهام از یه شیطان واقعیه 👀
یک جوری میام قم و با تخریب های خانواده ضربه فنی میشم که سه جلسه تراپی واسه آدم عادی نیازه تا کنار بیاد😭
عکس خودم و ققنوس رو به داداشم نشون دادم گفتم نگا پِت جدیدمو گفت کدومش😭😭😭😭😭آخ ملائکه بگریند