eitaa logo
آسایشگاه روانی 🪖
40 دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
399 ویدیو
13 فایل
همون نسخه دوم کلبه عمو کونیکو خودمونه. روزمرگی های یه سرباز از جنگ برگشته با رد قرمز «غیرقابل درمان» روی پرونده اش🫠
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/sunkens4/5300 متاسفم ولی من هنوز به کیم ووجوی گوگولی و مظلوم اعتقاد دارم https://eitaa.com/sunkens4/5299 بیترادب من امتحان دارم وسوسه نکنننن😭
https://eitaa.com/25847176/6583 درحالی دوستم داره سال نو میلادی رو تبریک میگه که ما تو بحرانیم و بعضی ها میگن پسرها وارد خوابگاه شدن و دعوا و درگیری و این حرفا تنکس گاد🗿
اگر به اعتکاف نرسیدم حلال کنید دوستتون داشتم😔❤️✨(می‌دونم هیچی نمیشه فقط می‌خوام جو بدم)
امشب به این فکر کردم که حتی اگر به خاطر چادر و عقیده ای که دارم اتفاقی هم برام بیوفته کار تازه و بزرگی نکردیم در هر صورت ما کجا و اون بانوی بزرگوار کجا که برای دفاع از حق، خودش به شهادت رسید و اولین شهید مدافع امامت شد؟ ما کجا و حسین بن علی علیه‌السلام کجا؟ هر بلایی هم بیاد خیره و نعمت و ایمان داریم که خدای جنگ احد و نهروان و صفین با خدای کربلا و حالای ما یکیه و وعده داده کسی رو رها نمیکنه
https://eitaa.com/green_yuu/3039 ما هنوز زنده ایم نه ما کسی را گونی گونی کرده ایم نه کسی مارا گونی کرده است پدرصلواتی تو از کجا خبرها بهت خبر می رسد؟
https://eitaa.com/green_yuu/3046 دختر سایه چشم سومت ناقصه🗿چون اینی که میگی نیم ساعت یک ساعت اول بود سیسی
خب ظاهراً باید گفت خوبی بدی دیدید حلال کنید اگر بدی کردم بگید دلخوری دارید عنوان کنید اگر راه جبرانش هم هست بهمون بگید
شب جمعه است و ان شاالله برسیم دعای کمیل بخونیم
پیشاپیش میگم ولادت امیرالمومنین علی علیه السلام و روز پدر مبارک:) پ.ن: متن بخشی از قسمت ۹ داستانم که دیشب می خوندم.
پارسال این موقع به گریه گذشت، گریه دلتنگی و امسال اشکی اگر بود از ذوق بود از سازشی که کردم با غم درون قلبم و کنار اومدم با دلتنگی و حالا شادمان ادامه میدم