آسایشگاه روانی 🪖
به قودا خیلی خوبههههه🤣🤣🤣🤣اصلا احساسات و عواطف اکیپشونه
سرباز امریکایی درحال نگاه کردن + سامورایی که داره کتک میخوره + سومی کجاست ؟ افرین داره سامورایی رو میزنه 😗😗😂
سامورایی : من از دودسته بدم میاد . اشراف زاده ها و سربازا همچنان دوتا دوستاش که یکی اشراف زاده است یکی سرباز :🌛🌛🌛
سوت زنان لب پشت بام خانه نشسته بود . لباس مشکی اش اورا با شب یکی کرده بود و رد شناختش خون روی لباسش با صورت سفید همچون ماهش بود .ادمی که با یک دقیقه خواب بمونه همون بهتر بمونه
من قسمت سوم سریال خطاب به یوکی : اینا همشون دارن نور بالا میزنن مخصوصا فلانی و فلانی و فلانی . قسمت 21 سریال بقیه کارکتر ها خطاب به فلانیا : چرا یجوری داری حرف میزنی انگار قراره بمیری ؟ به فانوس اینا نوربالا نمیزنن الان رسما نورافکن شدن
یعنی فرقی نمیکنی ساید مثبت بازی کنه یا منفی کلا من باهاش حال میکنم حتی تو نسل خورشید هم باهاش حال می کردم مرتیکه امریکایی چشم رنگی
سامورایی هر سری که فکر می کنم مرده : قسمت بعدی در قید حیات + بابا مگه ددپوله که نمیمیره