یعنی فرقی نمیکنی ساید مثبت بازی کنه یا منفی کلا من باهاش حال میکنم حتی تو نسل خورشید هم باهاش حال می کردم مرتیکه امریکایی چشم رنگی
سامورایی هر سری که فکر می کنم مرده : قسمت بعدی در قید حیات + بابا مگه ددپوله که نمیمیره
تنها چیزی که باعث میشه اکلیلی بشم اینه که این سامورایی ، امریکایی و اون چوسانی در واقعیت هم وجود داشتن 🙂🤝 این اکیپی که شب قبل در کنار هم بودن و فرداش تو دنیای دیگه همو دیدن گادددددددددددددد
قرار حلوا با یو می ذارم . ابراز علاقه میکنم شکست عشقی میخورم . داستان شب میگم .