من با فنون حال نمیکنم دوستش دارم ولی درک نمیکنم چرا باید ضریبش انقدر بالا باشه گوریه ++++++
حالا فارغ از اینا از حافظه هدی پرام ریخت که منو یادش بود🌛😂فکر کن یکی رو سه ماه قبل ببینی تو اتوبوس چند بار و درمورد کتاب باهاش صحبت کنی و یهو امروز بفهمی اونهمکلاسی جدیدته که اونم تازه به این مدرسه اومده اصلا پرام که یادش اومد من اون بودم پراممممممممم
تازه من معاون پرورشی خودمو میخوام این ترسناکههههه من با خانم بهرامی اونقدر اذیتش کردم اونجوری شد این یکی دست از پا خطا کنم یا یکی از بلاهای پارسالم سرم بیاد و اونم باشه حس میکنم جرم میده
هدایت شده از ایما | شخصیت شناسی MBTI
هدایت شده از اینجا
https://eitaa.com/henasjsj2/1380
حق✨
https://eitaa.com/henasjsj2/1381
ولی من میخک صورتی دوست دارم
زر نمیخوام