هدایت شده از tacenda.
منی که با دقت دارم نگاه قرصای خونم میکنم+
چرا اینا همشون قرمزه؟
ینی مثلا بدنمون گول میخوره چون قرمزه جای گلبول قرمز میذاره وارد خون بشن؟
مامانم:::
مامانم:::گفتم نرو تجربی گوش ندادی دیوونه شدی رفت.
پی نوشت: بازم باید تکرار کنم که تمام خانواده کاملا مخالف رفتن من به تجربی بودن و من با دعوا پا شدم رفتم تجربی؟😂.......
حالا اگر همین اتفاق واسه من می افتاد مامانم می گفت واسه همینه بهت گفتم بری تجربی و من دوباره فیشاری میشم که هنوز ته دل مامانم راضی نیست اومدم انسانی😐🧑🏻🦯
خو چرا باید یکی یه کارکتر ( کاری ندارم اخلاقی قیافه ای به این خوبیه و اینا ) بسازه بعد از کارکتر اصلی هم محبوب تر بشه بعد خودش خوشش نیاد
مگه قبلا اینطوری نبود که اون کارکتری که بیشتر دوست داری باید بیشتر بلا سرش بیاد؟ بعدشم چجوری یه کارکتر خلق میتونی بکنی و ازش متنفر باشی
محتوا قسمت جدید : خاندان گوجو از یک تیم تک نفره متشکل از خود گوجو تشکیل می شود🙂👽
اگر اینجوریه منم میخوام خاندان مهدیه بزنم متشکل از خودم🤣جادوگر هم نیستم یه دانش اموزم