اگر اینجوریه منم میخوام خاندان مهدیه بزنم متشکل از خودم🤣جادوگر هم نیستم یه دانش اموزم
پیشنهاد ویژه : قبل اینکه دیر بشه و تشت چه کنم چه کنم دستت بگیری اموزش های هلال احمر برو و کمک های اولیه رو یاد بگیر
مثل من نشو خواهشا جان ممدقلی که فقط شاهد این باشه جلو چشمش همش مامانش میوفته 🙂🧑🏻🦯
دوشواری فقط اینکه فنون 1 و سه باید جزوه شو تکمیل کنی عکساشو بفرستی واسه بقیه ولی دستت چلاقه و نمیتونی بنویسی خداااااااا چراچپ دست نیستم برای یه روز
دارم داستان گوش میدم و اینجوریه همه دارن توش درمورد مهمونی میدون ژاله حرف میزنن و اینجوری ام نه فرامرز نرو علیرضا میکشنت سمیه نرووووو
احساس گدرت میکنم تو گروه دوتا کلاسم همه هم دارن کیک هماهنگ میکنن حس میکنم کیک از دو طرف قراره بهم برسه😔بچه های تجربی کودتا نکنید زیرابمو بزنیدا