چه حسی می گیرین اگر منو با صورت سفید چشای قرمز و قیافه عنگین ببینید که عروسک بغلشه ؟
هدایت شده از tacenda.
هعی منو اسکل کردی بخدا
یا بمیر یا زنده بمون اه
من هی حلوا رو میذارم سر اجاق هی میبینم زنده ای
ثابت قدم باش عهههه
سلام ملت امیدوارم روز شما هم به خوبی جوری که روزمن بود باشه حتی خوب تر بیخیال درد و غصه و اصلا دیر رسیدن وتاخیر خوردن دنیا سه روزه😔
امروز منو تاکی شکیب درونمون خیلی فعال شد داشتیم وسط مولودی حرکت دورانی انجام می دادیم شعر میخوندیم داد می زدیم اونوقت خود شکیب : در حال زدن تست زیست و هر ده دقیقه یکبار با وی کل کشیدن✨✨
واسه بچه هایی که اقاسید رو می شناسن : اقا سید اپدیت جدید داده قراره اسمش اقاسید فرهاد باشه😔قول میدم جای خسرو اونو انتخاب کنم
من در حالیکه میخوام به خاطر گلوی به فنا رفتم چهارتخم بخورم : این چرا انقدر عجیبه مزه اش هم عجیبه اخه / مامانم بعد از نگاه کردنت پاره میشه : اسپند و سندولس مزه خوبی می داد مهدیه ؟ / وی وی همجنان :
دوتا دخترن که دارن دعوا می کنن سر اینکه چرا یکیشون همیشه همه چیزو تو خودش می ریزه و به دوستاش نمیگه . حس میکنم جفتشون رو در حد مرگ می فهمم قشنگ اوون ناراحتی رو دارم تا استخون حس میکنم از طرف هردوشون