eitaa logo
آسایشگاه روانی 🪖
41 دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
399 ویدیو
13 فایل
همون نسخه دوم کلبه عمو کونیکو خودمونه. روزمرگی های یه سرباز از جنگ برگشته با رد قرمز «غیرقابل درمان» روی پرونده اش🫠
مشاهده در ایتا
دانلود
چه حسی می گیرین اگر منو با صورت سفید چشای قرمز و قیافه عنگین ببینید که عروسک بغلشه ؟
الان من دقیقا همچین قیافه ای دارم
دلم می خواد هر روز بیام و تو کانال بیام بزنم « من هنوز زنده ام »
هدایت شده از tacenda.
هعی منو اسکل کردی بخدا یا بمیر یا زنده بمون اه من هی حلوا رو میذارم سر اجاق هی میبینم زنده ای ثابت قدم باش عهههه
هدایت شده از tacenda.
وای واقعا پاره مممممم پارههههههه عالیههههههه دسته بندی فوق العاده ایههههههههه🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
سلام ملت امیدوارم روز شما هم به خوبی جوری که روزمن بود باشه حتی خوب تر بیخیال درد و غصه و اصلا دیر رسیدن وتاخیر خوردن دنیا سه روزه😔
امروز منو تاکی شکیب درونمون خیلی فعال شد داشتیم وسط مولودی حرکت دورانی انجام می دادیم شعر میخوندیم داد می زدیم اونوقت خود شکیب : در حال زدن تست زیست و هر ده دقیقه یکبار با وی کل کشیدن✨✨
واسه بچه هایی که اقاسید رو می شناسن : اقا سید اپدیت جدید داده قراره اسمش اقاسید فرهاد باشه😔قول میدم جای خسرو اونو انتخاب کنم
من در حالیکه میخوام به خاطر گلوی به فنا رفتم چهارتخم بخورم : این چرا انقدر عجیبه مزه اش هم عجیبه اخه / مامانم بعد از نگاه کردنت پاره میشه : اسپند و سندولس مزه خوبی می داد مهدیه ؟ / وی وی همجنان :
دوتا دخترن که دارن دعوا می کنن سر اینکه چرا یکیشون همیشه همه چیزو تو خودش می ریزه و به دوستاش نمیگه . حس میکنم جفتشون رو در حد مرگ می فهمم قشنگ اوون ناراحتی رو دارم تا استخون حس میکنم از طرف هردوشون
ولی قبول کنیم سفره ماهی خیلی خره ووووییییییییییی کیوت عوضی با اون شنا کردنش
آسایشگاه روانی 🪖
دوتا دخترن که دارن دعوا می کنن سر اینکه چرا یکیشون همیشه همه چیزو تو خودش می ریزه و به دوستاش نمیگه
الان اونی که همش می ریخت تو خودش بابت رفتارش که زر نمیزنه و همش سعی میکنه طبیعی رفتارکنه داره عذر واهی میکنه😂بد اموزی داره بهنظرم بهتره ادامشو نبینم