eitaa logo
آسایشگاه روانی 🪖
40 دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
399 ویدیو
13 فایل
همون نسخه دوم کلبه عمو کونیکو خودمونه. روزمرگی های یه سرباز از جنگ برگشته با رد قرمز «غیرقابل درمان» روی پرونده اش🫠
مشاهده در ایتا
دانلود
آقای قاضی من اعتراض دارم اینا دارن لقب منو مصادره می کنند
سریال مزخرفیه که فقط دارم می بینم تموم بشه (خیلی کلیشه ای و تکراری) تنها نکته مثبتش حرف دختره بود می گفت چیزی که میخوام درک و احترامه نه همچین اهمیت دادنی فقط می‌تونستم بگم آره منم همینطور ببین منم همینطور اگر هنوز که هنوزه درگیر گذشته ام و به لحظه با یه چیز کوچیک ازش پریشون میشم صرفا واسه اینه که من درک و احترام می خواستم اینکه منو بشناسه نه اینکه به اسم اهمیت دادن کلا کوبیده بشه شخصیتم و محدود بشم . اره دخترم منم مثل تو بهش خیلی اهمیت میدم ولی دلسرد میشم وقتی می بینم یکی به دید تحقیر منو می بینه و فکر می‌کنه اون محافظ منه و نمیتونم به پاش برسم بله دخترم میفهممت
چند روز پیش مامانم : می خواد برات با پولش فلان کار رو بکنه . وی : وی : اهاااااااا بهش بگو نیاز ندارم بیخودی خرج کنه من خودم اگر می خواستم می‌تونستم اینکارو برای خودم بکنم (((و وی همچنان زمانی را با خود مرور می کند که یک هفته تمام داغان گشته بود چون همون شخص نمی فهمید دردش پول و حمایت مالی نیست دردش اینه که اون عوض شده و فکر می‌کنه وکیل وصی منه و احساس تحقیر شدن می کردم از سمتش)))))
اره منم خیلی احساسیم می‌خوام بدونم چی میگی:/ اصلا احساسات بودم دست و پا درآوردم 👨🏻‍🦯 والا اسیر شدیم تا یکم غرغر می کنیم و میگیم از یه عده انتظار دیگه ای داشتیم وقتی عوض شد ناراحت شدیم زود اسم احساساتی و احساسی و اینا می چسبونن😐
من به کمکت برای نجات دادن خودت نیاز دارم :» اصلا این دوتا کیوتچه:»»»»»»
چیزی که یادمه از پات بود چیزی که تصویر نشون میده از کله است دیگه قضاوت با خودتون
https://eitaa.com/Its_rahil_bitch/7095 پیج منو داری دخترم https://eitaa.com/Its_rahil_bitch/7099 اتفاقاً یه چند وقتیه میزان پلاس شدنم در اینستا داره بالا می‌ره کم کم دارم شروع میکنم به سین زدن پیام های ملت
دارم از الان دعا می کنم فردا استاد صدر نپرسه از تکالیف کدوما رو انجام دادید و نپرسه واسه تخیل چه غلطی کردید چون من جرئت اینو ندارم صدام رو باز کنم و جلوی پدران کلاس بگم من یک پنگوئن هستم🥲🤌🏻
ولی من به دنبال این بودم یه داستان خفن و هیجانی و دارک بنویسم ولی عاشقانه شد حالوم بدددددد حالوم خرابببببب
گفتم تو افکارم و ناامیدی ام از کارام غرق نمیشم؟ خب ... متاسفم ولی نشد که بشه دوست عزیز🤌🏻
بعد از مدت ها نشستم دو سه چپتر سراف که اومده بود خوندم و الان اینجوری ام که نمی فهمم . مغزم داره ارور میده .
فارغ از اینکه کرولی بدبخت مگه چه غلطی کرده بود که این سرش اومده باید بگم توروحت فرید😐🤝 خیلی دارم کنترل می کنم فحش های بدتر ندم .