ولی من به دنبال این بودم یه داستان خفن و هیجانی و دارک بنویسم ولی عاشقانه شد
حالوم بدددددد حالوم خرابببببب
گفتم تو افکارم و ناامیدی ام از کارام غرق نمیشم؟ خب ... متاسفم ولی نشد که بشه دوست عزیز🤌🏻
بعد از مدت ها نشستم دو سه چپتر سراف که اومده بود خوندم و الان اینجوری ام که نمی فهمم . مغزم داره ارور میده .
فارغ از اینکه کرولی بدبخت مگه چه غلطی کرده بود که این سرش اومده باید بگم توروحت فرید😐🤝 خیلی دارم کنترل می کنم فحش های بدتر ندم .
واسه اسکواد شینوآ هم که دیگه بهش نمی پردازم قشنگ مشخصه از یه جا به بعد نویسنده مواد رو می کشیده و داستان رو می نوشته🗿غیر این حالت اصلا امکان نداره!