میدونم نصفتون تو کاناله هستید اینارو می بینید و اطلاع دارید صرفا جهت تخلیه انرژی بود
سوالت رو می فهمم ها ولی جوابش رو نمیدونم که بخوام توضیحش هم بدم🌛✨😂خطاب به کانال بغلی+
دیگه متاسفم اگر گزینه هارو خودم میفهمیدم بهت میگفتم برای ادامه روند به یوکی مراجعه کن😂
ولی آنقدر این پادشاه عذاب وجدان داشت که نزدیک سالگردش و موقع های بارون بهم می ریخت و روانی می شد🥹🤌🏻