من با خاطراتشون ادامه میدم😔من کسی ام که با مرده ها و بدبخت ها رفیق ترم تا زنده ها
آخرین راه حل مامانم برای فشاری که دارم میکشم : بهت قرص ضد استرس میدم🗿صبح بخور استرس نگیری
امروز یکی بود باهامون اومد مسابقه و من هرچقدر نگاهش می کردم بیشتر یاد زینب میوفتادم و دلم تنگ می شد . اون صورت گرد اون رفتار آروم اون شوخ طبعی وای دلم براش تنگ شده 😭 از صبح چندبار به این واقعه فکر کردم بغضم گرفت .
ولی تفاوت بودن بیت بیست و خورده مخالف که بهت توهین می کنند ولی می شناسیشون با بچه هایی تازه یک ساعت دیدیشون ولی ادب دارن در اینجاست که هنوز احساس خستگی نمی کنم هیچ احساس انرژی هم می کنم .