هدایت شده از علی زکریائی | بیناشو!
میخوام اصلا به نشانه اعتراض آقاسید رو در برف ها متجلی کنم ، ان شاءالله شرمنده خودم و خانواده نشیم😔یه آدم برفی دومتری درست بکنیم