eitaa logo
آسایشگاه روانی 🪖
40 دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
399 ویدیو
13 فایل
همون نسخه دوم کلبه عمو کونیکو خودمونه. روزمرگی های یه سرباز از جنگ برگشته با رد قرمز «غیرقابل درمان» روی پرونده اش🫠
مشاهده در ایتا
دانلود
حس میکنم الانه دستام جدا بشن بیوفتن زمین
میخوام اصلا به نشانه اعتراض آقاسید رو در برف ها متجلی کنم ، ان شاءالله شرمنده خودم و خانواده نشیم😔یه آدم برفی دومتری درست بکنیم
هدایت شده از Tsukino…!
https://eitaa.com/25847176/2647 عام.. خب پس.. بیا راه و رویه کونیکو رو بگیر آقایی رو به نشانه اعتراض دم در خونه بساز😔🤣
خوشحالم فهمیدی نشانه اعتراض برای ایجاد آقایی از روی تنها بودن بود😂
انگشتام باد کرده
نتونستم آقایی رو درست کنم😭
https://eitaa.com/31960330/4377 حلال زاده به داییش می‌ره نیگا
محمدحسین (بزرگه ): من سوباسا ام . اینو از اون یاد گرفتم . من : عه تو سوباسایی ؟ پس کی کاکروعه؟ محمد یاسین(کوچیکه): من ، من کاکروام. من : الان تو کاکروای😭❤️کاکرو با اون حرکات خشنش تو کاکرویی؟ پس منم میزوکی ام ناراحتی قلبی دارم محمد حسین: نه عمه یاسین کاکرو نیست ایشیزاکیه ! من : من : من در تلاش برای پاره نشدن+
هدایت شده از °نࡐ‌ܝ‌ِ ܩߊ‌ܘ ܢܚُܝ‌ܟܿܢღ
با سلام.! یو صحبت می کنه. برای اولین بار میخوام تقدیمی بدم؛ این شکلی که: _شغل شما در بین جبهه ی مافیا و پلیس چی می تونه باشه؟ _بیوگرافی شما (اسم، سن، جنسیت و....) و یه بک استوری از کاراکتر خیالی تون؛ _دوتا ارت از کاراکترتون؛ برای شرکت این بنر رو توی چنل هاتون فور کنین و لینک هاتون رو اینجا بفرستین. تقدیمی ها حداکثر تا آخر پنجشنبه توی چنل قرار میگیره. ظرفیت: 10 نفر.