میخوام اصلا به نشانه اعتراض آقاسید رو در برف ها متجلی کنم ، ان شاءالله شرمنده خودم و خانواده نشیم😔یه آدم برفی دومتری درست بکنیم
هدایت شده از Tsukino…!
https://eitaa.com/25847176/2647
عام.. خب پس.. بیا راه و رویه کونیکو رو بگیر آقایی رو به نشانه اعتراض دم در خونه بساز😔🤣
محمدحسین (بزرگه ): من سوباسا ام . اینو از اون یاد گرفتم .
من : عه تو سوباسایی ؟ پس کی کاکروعه؟
محمد یاسین(کوچیکه): من ، من کاکروام.
من : الان تو کاکروای😭❤️کاکرو با اون حرکات خشنش تو کاکرویی؟ پس منم میزوکی ام ناراحتی قلبی دارم
محمد حسین: نه عمه یاسین کاکرو نیست ایشیزاکیه !
من :
من :
من در تلاش برای پاره نشدن+
هدایت شده از °نࡐܝِ ܩߊܘ ܢܚُܝܟܿܢღ
با سلام.!
یو صحبت می کنه.
برای اولین بار میخوام تقدیمی بدم؛ این شکلی که:
_شغل شما در بین جبهه ی مافیا و پلیس چی می تونه باشه؟
_بیوگرافی شما (اسم، سن، جنسیت و....) و یه بک استوری از کاراکتر خیالی تون؛
_دوتا ارت از کاراکترتون؛
برای شرکت این بنر رو توی چنل هاتون فور کنین و لینک هاتون رو اینجا بفرستین.
تقدیمی ها حداکثر تا آخر پنجشنبه توی چنل قرار میگیره.
ظرفیت: 10 نفر.