اره نمی فهمم چرا واقعا درس عبرت نمی گیرم . نمی فهمم چرا توی دوستی هام صد درصد خودم رو می ذارم که تهش کارم به اینجا بکشه . نمی فهمم چرا رفتارم دست خودم نیست چرا نمی توانم خودم رو دوست داشته باشم و تو اولویت بذارم.
واسم سواله برای یه روان پزشک طبیعیه که یهو یکی بیاد و در حین شرح حال بزنه زیر گریه؟
آسایشگاه روانی 🪖
پ.ن : حالا که کارام یکم از اون هول و ولای قبل کلاس دراومد زمان استراحتم هم هست ، خواستم بگم همونطور
دوستان عزیز بنده جدی بودم درمورد این حرف
- دایی ازت میخوام بپرسم . اگر اشتباهی من آدم بدی بشم چی میشه؟🥲
+ هوش آدم بدی شدن رو هم مگه داری ؟
رابطه این دایی و خواهرزاده😭اصلا پودرش کرد عالیه😭😭😭😭اصلا بازیگراش وای وای سناریو وای وای تر شخصیت پردازی وای وای تر تر
آسایشگاه روانی 🪖
- دایی ازت میخوام بپرسم . اگر اشتباهی من آدم بدی بشم چی میشه؟🥲 + هوش آدم بدی شدن رو هم مگه داری ؟
داره بهش میگه اگر عذرخواهی نکنه آدم بده واقعی یعنی خودش(داییه) حالشو جا میاره😭چیزی نیست دقترم اینا همش تقصیر زن داییته که از قضا مربیته کنچانا کنچانا
دارم تکلیفم رو ارسال می کنم و خب قرار بود خود استاد چک بکنه ولی حتی منشی استاد سین هم نمیکنه چه برسه چک کردن
هدایت شده از اینجا
اگه فردا تا ۸:۵۵ اعلام ورود به آزمون نکردم با مشت و لگد تلاش کنید بیدارم کنید لطفا
دست چپم رو حس نمیکنم
یعنی انگار چنین دستی ندارم یا به عبارتی موقعیتش رو نمیتونم پیدا بکنم ببینم کجای بدنمه