اولین روز مدرسه رو فکر کنم یه دور آشنایی و گردش در مدرسه باید برام بذارن خیلی وقته نرفتم مدرسه 🗿
منی که با آرامش در اتاقم رو برای خودم باز می کنم +
خانواده ام امشب : من در نمیزنم میام با لگد
من آخر یه انتحاری به خودم می بندم و یوکی رو لحظات آخر بغل می کنم تا هم خودم نجات پیدا بکنم هم بقیه زخم خوردگان عزیزی که مثل من دستش عکس دارن به آرامش خاطر برسند
یه حسی بهم میگه اینی که خوردم خواب آوره و نماز صبح خواب میمونم . کسی هست نماز زنگ بزنه بیدارم کنه؟🥲
چند وقته زدم رو مود آهنگ رضا یزدانی و تمام وجودم میگه : خستم نگو نه شکستم نگو نه
#روزیازدهم
آدمی نیستم که بشینم به چی می شد و چی شد و اگر و اما فکر کنم بیشتر به اینکه حالا چه خاکی به سر کنم و چه غلطی کنم فکر می کنم😂در نتیجه بعدی