دوسِتان تا یک چند وقتی به شکل سختی می توانم پاسخ پیام بدهم دیگر خواهشمندم به دل مگیرید
( شاید بگید تو معمولا دیر به دیر جواب میدید ولی باید بگم اگر پیامتون رو ببینم دیگه تا ۴۸ ساعت فوقش ۷۲ ساعت بعدش جواب میدم 🥲🤌🏻)
آسایشگاه روانی 🪖
و اینکه فهمیدم intj عه شادیم فراوان تر شد نه چون intj هه(دوستان می دانند با یک سری از این تایپ زیادی
ایشون یادتونه ؟
خواستم بگم امروز یه حال عجیبی بود .
برگشتم بهش گفتم فنون ترم ۱۸ گرفتم اینجوری بود که : وایییی چه خوب دادی چطوری میگی هیچی بلد نیستی و فلان
بعد می گفت آزمون گذشته ، فنون رو صد درصد زده و من حالا اینجوری بودم که : لعنتی چطوری وقتی بلد نیستی صد زدی پدر صلواتییییییییییییییییی
ولی یه حس غریبی داره از اینکه تنها کسی ام که انگار تو کلاس تقلب نمیکنه 😐✨همش میترسم فکر کنند منم تقلب می کنم و بشه آش نخورده و دهن سوخته🥲والا من سر آزمون فقط یکم رفتارم مشکوکه والا بچه پاک دستی ام هیق
#روزسیزدهم
من کلا آدم هیجانی هستم🗿🤌🏻ملت شاهدن والا ، لول یک هیجانم رو موقع فیلم دیدن مشاهده نمودن . لول های بالاتر خصوصیه✨😔
ولی خب فیلمی که تو بحرش رفتم یا کتابی که توش غرق شدم(خیلی وقته ازین کتابا نخوندمT-T کتابام این چند وقته قابلیت غرق شدگی نداشت)
جمله « پس فردا می بینمت » و « دم در منتظرتم بیا بریم بیرون » از طرف دوست 🌛✨
خوندن درسی که نمی فهمم مثلا فنون وقتی درست تقطیع می کنم😔✨
و ازین قبیل اعمال:»»»»»»
خواستم خطاب به میسا بگم که محمد مرد تموم شد با واقعیت کنار بیا
رسول صحنه ترکیدن ماشینش رو دید رفت بغل آقای عبدی گریه کرد
شاید حقیقت تلخ باشه ولی تموم شد
آقا محمد در ادامه فقط میتونه در قالب روح خدمت برسه😔
درحال پاشیدن زخم بر روی نمک+
هدایت شده از رܣߊܢܚ݅ܥܘ🕊💫
https://eitaa.com/31008262/4353
نخیرم نخیرم اگه صحنه رو درست دیده باشی خورد به تایر عقب ماشین که پیش راننده است
بچم ممکنه زخمی شده باشه ولی نمردهههه
رسول گریه کرد چون شاید راننده هه مرده و ممد زخمی شده؟ بچم احساسیه اخه😭😂
تازشم،خود کارگردانش استوری گذاشته بود کسیو نمیکشم😏🤣
داداش سنگ که پرت نکردن سمت ماشین خمپاره زدن😂تایر عقب هم زده باشه دیگه بدتر باک خودروعه و ماشین کلا میره رو هوا اما به هرحال استوری نویسنده اش در پاسخ به این سوال اینجوری بود که خدا داند و من و بس 😔✨ کسی چه می داند شاید واقعاً کوشته شده
هدایت شده از it's Yuu;
محمد زنده ست😔
با راکت زدن خونه ی کونیکو توی قطب+😔🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣