خب میتونم همین اول کاری عنوان بکنم از یه کاراکتری خوشم اومده و از شواهد و قرائن این برمیاد که با اینکه نقش مهمی در سریال داره ولی احتمالا به دست رفیقش کوشته میشه . کارکتر خوبی بود 😔
وی وقتی از یه شخصیتی خوشش میاد +
همچنان دقیقه بیست سریال ++++
حسی که تو کلاس دارم حس یه عاشقه بین کسایی که عشق رو نچشیدن. همون قدر ناراحت و مرید
همون حسی که هرچی ازش بگی کسی درک نمیکنه عشق چیه و تهش خسته میشی از گفتنش و یه گوشه ساکت میشینی
زمان:
حجم:
1.9M
توضیح پیام بالاست والا هیچ چیز خاصی نگفتم🗿🤌🏻وقت خودتون رو تلف نکنید
هدایت شده از چای قند پهلو
به این نتیجه رسیدم زمان روی شخصیتم خیلی تاثیر می ذاره
من صبح ها یک انسان هدفمند و پر انگیزه و ورزشکار درون دارم
قبل از ظهر ها کوآلای خسته درون دارم
بعد از ظهر ها علاف و منتقد درون دارم
از ساعت نه شب به اینور مادربزرگ درون دارم
الان رگ مادربزرگیم زده بالا
خلاصه مواظب باشید یهو نیام پیویتون شما رو به عقد یکی از نوه هام در بیارم
مراقب باشید 🌛
پ.ن : ساعت دوازده به بعد هم خون آشام و مست درونم باهم مشارکتی و دوستانه کار می کنن تا صبح