eitaa logo
آسایشگاه روانی 🪖
40 دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
399 ویدیو
13 فایل
همون نسخه دوم کلبه عمو کونیکو خودمونه. روزمرگی های یه سرباز از جنگ برگشته با رد قرمز «غیرقابل درمان» روی پرونده اش🫠
مشاهده در ایتا
دانلود
حسی که تو کلاس دارم حس یه عاشقه بین کسایی که عشق رو نچشیدن. همون قدر ناراحت و مرید همون حسی که هرچی ازش بگی کسی درک نمیکنه عشق چیه و تهش خسته میشی از گفتنش و یه گوشه ساکت میشینی
زمان: حجم: 1.9M
توضیح پیام بالاست والا هیچ چیز خاصی نگفتم🗿🤌🏻وقت خودتون رو تلف نکنید
اصلا بیخیالش رضا یزدانی رو عشقه اوف
هدایت شده از چای قند پهلو
به این نتیجه رسیدم زمان روی شخصیتم خیلی تاثیر می ذاره من صبح ها یک انسان هدفمند و پر انگیزه و ورزشکار درون دارم قبل از ظهر ها کوآلای خسته درون دارم بعد از ظهر ها علاف و منتقد درون دارم از ساعت نه شب به اینور مادربزرگ درون دارم الان رگ مادربزرگیم زده بالا خلاصه مواظب باشید یهو نیام پیویتون شما رو به عقد یکی از نوه هام در بیارم مراقب باشید 🌛 پ.ن : ساعت دوازده به بعد هم خون آشام و مست درونم باهم مشارکتی و دوستانه کار می کنن تا صبح
آسایشگاه روانی 🪖
به این نتیجه رسیدم زمان روی شخصیتم خیلی تاثیر می ذاره من صبح ها یک انسان هدفمند و پر انگیزه و ورزشک
داشتم دنبال یه چیزی می گشتم و خب ظاهراً من از قبل خبر داشتم خون آشامم فقط یادم رفته بود😂✨
با این وضعیت دیگه دستی برای آدم میمونه ؟ نه والا !
اون کیه که تا ساعت ۱۲ وقت داره یک درس جامعه شناسی یک درس سلامت و چهار درس ادبیات بخونه چون فردا هر سه تا امتحان رو باهم داره😀✨؟ شبیه ساز دانشگاه حس می کنم ثبت نام کردم امتحانات همزمان و باهم
چیزی نیست ۹ روزش رفت فقط ۵۱ روز دیگه اش مونده🥲🤌🏻
صادقانه اون سریال و فیلمی که معنی وطن پرستی رو بده رو خیلی دوست دارم مهم نیست مال چه کشوری باشه در نتیجه نسل خورشید:» پیشنهادیه واقعاً به غیر از اون دبلیو و زیبای درون و هپینس😭❤️ و زندگی دوباره من اگر چینی هم بخوام بگم یک شب عاشقی با تو ، برنامه نویس بامزه ، عشق پنهان🥲🤌🏻 ، عشقی که بهم دادی ، شاید دوستت داشته باشم (صدای زجه وی به خاطر بازیگر مرد سریال +) ، آتش بازی قلبم😭😭😭😭😭(آتش نشانی بله بله😭😭😭اینم پیشنهاد میکنم❤️) ، آقای شیائو متفاوت و راز ما ایرانی هم که : گاندو ، لاتاری ، به وقت شام ، منطقه پرواز ممنوع ، ایستاده در غبار (باورتون میشه باهاش گریه کردم؟)
البته این معرفی فیلم بود بیشتر تا حرف زدن درمورد فیلم مورد علاقه 😂 پس باید گفت که : اصولاً از سریال هایی که مفهوم وطن پرستی داره خیلی خوشم میاد مهم نیست ساخت چه کشوری باشه و خب تو نسل خورشید از اول تا آخرش بحثی که این جناب سرباز و سرکار پزشک مون داشتند این بود که جاهای سخت پای کشورشون یهو میومد وسط و اینا بهم بر می خوردن . همین حس رو نسبت به آتش بازی قلبم هم دارم . پسری که حالا سطح اجتماعی خانواده اش پایین تر از دختر ماجرا بود می‌ره آتش نشان میشه و تلاش می‌کنه تا موفق بشه و دختر ماجرا هم پزشک و فارغ از حالا کارکتر خود پسره که چجوری می شست دقیق حساب می کرد و روابط و احساساتش رو کنترل می کرد که خیلی مورد علاقم شد ، به عنوان یک آتش نشان واقعا غرور رو نشون داد . خیلی این سریال رو پیشنهاد می کنم چون خیلی خوب یه چیز ملموس از این شغل به آدم نشون میده . از طرفی هیجان دبلیو و هپینس و زندگی دوباره من ، آقای شیائو متفاوت رو دوست داشتم . ولی ولی ولی سریال زیبای درون که به پیشنهاد زن داداشم دیدم و خب ... بماند . علت علاقه ام به سریال شاید این بود که یه قسمتی از سریال یک شرایطی رو نشون داد که من دقیقاً تو اون شرایط بودم و خب پوکیدم از اینکه آنقدر خوب و عالی اون شرایط رو به تصویر کشیدن:) هق سایر سریال ها هم (به جز ایرانی ها ) به خاطر نوع خاص عاشقانه شون دوست داشتم😂مثلا راز ما که عاشقانه دبیرستانی بود یا عشق پنهان که یه عاشقانه ساده بود (هرچند شخصیت ها ساده نبود ، کاملا کلیشه کارکتر مرد رو کلیشه ای ساخته بودن ولی خب جوذاب بود دیگر😔منم که عشق بی نقص بودن) یا مثلا برنامه نویس بامزه که خب درسته سکانس رو مخ کم نداشت ولی خب زیبا بود جذاب ( البته تضمین نمیکنم همه همین حس رو ازش بگیرن😂من سلیقه ام تو عاشقانه یکم متفاوته یعنی یکم زیادی متفاوته) ایرانی هم که معرف حضورتون هست😂
والا درست نیست به من اعصاب ضعیف این همه استرس وارد کردن 🥲🤌🏻
الان گریه ام می گیره