اون کیه که تا ساعت ۱۲ وقت داره یک درس جامعه شناسی یک درس سلامت و چهار درس ادبیات بخونه چون فردا هر سه تا امتحان رو باهم داره😀✨؟ شبیه ساز دانشگاه حس می کنم ثبت نام کردم امتحانات همزمان و باهم
#روزچهاردهم
صادقانه اون سریال و فیلمی که معنی وطن پرستی رو بده رو خیلی دوست دارم مهم نیست مال چه کشوری باشه در نتیجه نسل خورشید:» پیشنهادیه واقعاً
به غیر از اون دبلیو و زیبای درون و هپینس😭❤️ و زندگی دوباره من
اگر چینی هم بخوام بگم یک شب عاشقی با تو ، برنامه نویس بامزه ، عشق پنهان🥲🤌🏻 ، عشقی که بهم دادی ، شاید دوستت داشته باشم (صدای زجه وی به خاطر بازیگر مرد سریال +) ، آتش بازی قلبم😭😭😭😭😭(آتش نشانی بله بله😭😭😭اینم پیشنهاد میکنم❤️) ، آقای شیائو متفاوت و راز ما
ایرانی هم که :
گاندو ، لاتاری ، به وقت شام ، منطقه پرواز ممنوع ، ایستاده در غبار (باورتون میشه باهاش گریه کردم؟)
البته این معرفی فیلم بود بیشتر تا حرف زدن درمورد فیلم مورد علاقه 😂 پس باید گفت که :
اصولاً از سریال هایی که مفهوم وطن پرستی داره خیلی خوشم میاد مهم نیست ساخت چه کشوری باشه و خب تو نسل خورشید از اول تا آخرش بحثی که این جناب سرباز و سرکار پزشک مون داشتند این بود که جاهای سخت پای کشورشون یهو میومد وسط و اینا بهم بر می خوردن . همین حس رو نسبت به آتش بازی قلبم هم دارم . پسری که حالا سطح اجتماعی خانواده اش پایین تر از دختر ماجرا بود میره آتش نشان میشه و تلاش میکنه تا موفق بشه و دختر ماجرا هم پزشک و فارغ از حالا کارکتر خود پسره که چجوری می شست دقیق حساب می کرد و روابط و احساساتش رو کنترل می کرد که خیلی مورد علاقم شد ، به عنوان یک آتش نشان واقعا غرور رو نشون داد . خیلی این سریال رو پیشنهاد می کنم چون خیلی خوب یه چیز ملموس از این شغل به آدم نشون میده .
از طرفی هیجان دبلیو و هپینس و زندگی دوباره من ، آقای شیائو متفاوت رو دوست داشتم . ولی ولی ولی سریال زیبای درون که به پیشنهاد زن داداشم دیدم و خب ... بماند . علت علاقه ام به سریال شاید این بود که یه قسمتی از سریال یک شرایطی رو نشون داد که من دقیقاً تو اون شرایط بودم و خب پوکیدم از اینکه آنقدر خوب و عالی اون شرایط رو به تصویر کشیدن:) هق
سایر سریال ها هم (به جز ایرانی ها ) به خاطر نوع خاص عاشقانه شون دوست داشتم😂مثلا راز ما که عاشقانه دبیرستانی بود یا عشق پنهان که یه عاشقانه ساده بود (هرچند شخصیت ها ساده نبود ، کاملا کلیشه کارکتر مرد رو کلیشه ای ساخته بودن ولی خب جوذاب بود دیگر😔منم که عشق بی نقص بودن) یا مثلا برنامه نویس بامزه که خب درسته سکانس رو مخ کم نداشت ولی خب زیبا بود جذاب ( البته تضمین نمیکنم همه همین حس رو ازش بگیرن😂من سلیقه ام تو عاشقانه یکم متفاوته یعنی یکم زیادی متفاوته)
ایرانی هم که معرف حضورتون هست😂
آسایشگاه روانی 🪖
خوشحالی فروشی.. ✓ یِ کُپهِ ریشُ پَشم @Ekhrajiha
از لحاظ روانی نیاز دارم برم خرید ولی اینجا