چرا تو خاله بازی های این دوتا یاسین باید مامان بشه؟ 🥲🤌🏻چرا دخترانگی این یه مثقال بچه از من بیشتره ؟
من درحالی اشکم رو پاک میکنم که خرس بزرگم رو قربانی کوچی کردم و میدونم قراره ناقص الخلقه بهم برگردونده بشه
مثل یوسف تیموری شدم همون قدر که راحت ملت رو اذیت میکنم ازونور هم با یادش خیلی زود گریه ام میگیره
یه بی اعتمادی به بقیه بی اعتمادی هام نسبت به یوکی اضافه شد (حالا مثلا چقدر بی اعتمادی دارم😐✨و چقدر هم عمل میکنم بهشون)
هدایت شده از -غلطایی که نباید بخوریم-
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شاید براتون سوال باشه..