eitaa logo
آسایشگاه روانی 🪖
41 دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
399 ویدیو
13 فایل
همون نسخه دوم کلبه عمو کونیکو خودمونه. روزمرگی های یه سرباز از جنگ برگشته با رد قرمز «غیرقابل درمان» روی پرونده اش🫠
مشاهده در ایتا
دانلود
لوک خوش شانس نیاز به معرفی نداره که داره؟😔✨
۱. مجال ۲. حامد زمانی ۳. علیرام نورایی جذب هر سه هم شدم به خاطر رگ غیرتی که رو دین و وطن دارن😂✨
عاشق باشن و عاشقی کنند . خودشون رو دوست داشته باشند و مثل من بقیه رو اولویت اول زندگی خودشون قرار ندن . در عین حال به این بهانه به کسی هم ظلم نکنند و سرباز باشن :)
خدایا دیگه نمی کشم . به حق این شب و ماه عزیز یک عدد شوهر
چطور میتونم صحنه ای که می بینم رو توصیف کنم ؟ صحنه زیباییه که تا حالا ندیدمش :) حتی تو ریواچ هم این سریال زیباست .
آرایش نظامی محله‌های قم برای چهارشنبه‌ سوری.. ✓ ممبرگیر تنها @Ekhrajiha
زبانم قاصره😂والا بنیاد میگن به قولی محله فرهیخته ها اساتید و یه کسایی تو این مایه هاست اینجا خیلی سر و صدا نداریم🤣
مسئولین مجتمع نور قم : اینو ما چند روز پیش نداشتیم اومد اینجا دعوت شده بود؟ چرا دوباره این اینجاست ؟ چه خبرشونه؟ چه خبرشه ؟ چه خبرتونه؟ من با لبخند ژوکوند درحالی که روزه نمی گیرم ولی دارم افطاری دعوت میشم: ✨🌛
تو سریال دعواش کرد و گفت می‌دونی وقتی بدون دیدن صورتت فرستادمت اتاق عمل چه دردی داشتم؟ اینکه میدونستم چه عملیه حتی بدترش هم می کرد . کاملا می تونستم تورو روی تخت سرد که خوابیدی تصور کنم میفهمی چه دردی داشتم؟ و خب آره قشنگ این دیالوگ هارو زندگی کردم ✨ اونم نه یکبار بلکه چند بار هنوزم ناراحتم از شک و تردید خودم از اینکه صورتاشون رو ندیدم از اینکه خودم با همچین تصوری لباس مشکی مراسمشون رو گرفتم اونم قبل از اینکه بمیرن من کاملاً می فهمیدم چه عملیه و دارن چیکار می کنند من هنوز که هنوزه از اومدن تابستون میترسم چون هیچ خاطره خوبی از تابستون برام نمونده هنوزم میترسم یهو یکی زنگ بزنه بگه فلان اتفاق افتاده و مامانم بره شهرمون و من تنها بمونم قم نمی‌دونم چطور رسیدم به ترسام ولی خب آره جناب بازیگر شما شاید این دیالوگ رو بگی و رد بشی ولی من اینو چندین بار تجربه کردم:)
شرور های فیلم خیلی موجودات دوست داشتنی هستند😂تصور کن شخصیت اصلی درحال کشت و کشتار و بزن بزن و دعوان و شرور ماجرا یه گوشه نشسته نگاشون می‌کنه چایی هورت میکشه😔✨😂
هدایت شده از Tsukino…!