ولی تنهایی خیلی بده
اینکه کسی این وقت شب نباشه ور دلت که اگر حالت بد شد به دادت برسه خیلی خیلی بده
درسته مامانم هست ولی خیلی چیزا رو آدمی که به مرحله و جایگاه من رسیده نمیتونه با مامانش بگه و این خیلی بده
https://eitaa.com/46062013/2199
یعنی میخواهید بگید هیچکدومتون عشق اولتون لوک خوش شانس نبوده؟ ناراحت شدم
https://eitaa.com/46062013/2200
آدم بخیلی نیستم . سر اونی که باید بخل بورزم میورزم ولی خب لوک خوش شانس فرق داره😔✨یک اندر یکی خطاب به من بود یا لوک ؟
Mh12 درحالی داره توی بازی اینور اونور میشه و مسخره بازی درمیارع که گیم ترسناکه و به شخصه من اگر اون مرحله بودم بلافاصله سیستم رو خاموش می کردم✨🙂