آسایشگاه روانی 🪖
خب ناراحت شدم از دیدن یه پیامی خوابی که دیدم هم یادم اومد ناراحتیم دوبل شد پس فعلا خدانگهدار
از ناخودآگاهم میترسم😐چیزایی که تو خواب می بینم و حقیقت خودمه ...
و باید واسه این مشکل به محمد مراجعه کنم ولی هنوز از ترس پیام های قبلیش سین نکردم پیویشو 😀
تو خواب حس می کردم یه لحظه ضربان قلبم بالا رفته و بازم یخ کردم . این حس اضطراب کی می خواد تموم بشه خدا داند .