صادق باشیم صدای دبیر فنون هنوزم تو گوشمه که موقع خداحافظی وقتی همه رو بغل کرد و داشت خداحافظی می کرد من یه گوشه وایسادم اومد سمتم وقتی بهش گفتم من دیرتر از بقیه اومدم ( دو سالی دبیر بچه های انسانی بود و من همش شش ماه بود می شناختمش🥹) بغلم کرد گفت درسته دیر اومدی ولی عالی بودی 🥲🥲🥲🥲🥲🥲اکلیلام داره تموم میشه
درسته مریضم و هنوز خوب نشدم ولی من هنوز نوشابه نارنجی میخواممممممممممممم 😭😭😭😭
صبر کن بینم وایولت از نظر تو خشک کردن انسان ها توانایی ملیحه؟ ها؟ نه الان چی شد؟