eitaa logo
آسایشگاه روانی 🪖
41 دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
399 ویدیو
13 فایل
همون نسخه دوم کلبه عمو کونیکو خودمونه. روزمرگی های یه سرباز از جنگ برگشته با رد قرمز «غیرقابل درمان» روی پرونده اش🫠
مشاهده در ایتا
دانلود
من با یکی میرم بیرون و خب من همچنان:😂
هدایت شده از اینجا
با قاطعیت، برای آزمون خواب موندم✅
انگار مثلا منی که بیدار بودم ولی یادم رفته بود چه غلطی کردم
صادق باشیم صدای دبیر فنون هنوزم تو گوشمه که موقع خداحافظی وقتی همه رو بغل کرد و داشت خداحافظی می کرد من یه گوشه وایسادم اومد سمتم وقتی بهش گفتم من دیرتر از بقیه اومدم ( دو سالی دبیر بچه های انسانی بود و من همش شش ماه بود می شناختمش🥹) بغلم کرد گفت درسته دیر اومدی ولی عالی بودی 🥲🥲🥲🥲🥲🥲اکلیلام داره تموم میشه
درسته مریضم و هنوز خوب نشدم ولی من هنوز نوشابه نارنجی میخواممممممممممممم 😭😭😭😭
من آخر میمیرم داغ خوردن یه نوشابه نارنجی خنک سر دلم میمونه
صبر کن بینم وایولت از نظر تو خشک کردن انسان ها توانایی ملیحه؟ ها؟ نه الان چی شد؟
_ اگر تو تنها بشی ممکنه اتفاق بدی برات بیوفته . نگران خودت نیستی ؟ + برای من اون اولویت داره:) هعی ای اشک هایی که به درون می ریزید و راهی به پشت سد پلک پیدا نمی کنید خواستم بگم کار خوبی می کنید ✨هندی بازی درنیاورید
بسه دیگه حالم بهم میخوره از هرچی فیلم بابا می‌خوام برم کار انجام بدم می‌خوام با خیال راحت تو هوای آزاد باشم خسته شدم دیگه حالم از خودم بهم میخوره منی که باید میمردم تا قرص بخورم الان فقط قرص دارو سرم خسته شدم از این حسی که تا جابه جا میشم کل بدنم تیر می‌کشه نمیخوام توهین به کسی بکنم فقط دیدگاه منه واسه همینه با کار کردن تو بیمارستان کنار نمیام از بوی الکل خوشم نمیاد متنفرم از دیدن قرص و دستگاه اکسیژن و کوفت و زهرمار از دیدن سردخونه از شنیدن جمله تو اینجا بشین من برم ببینم عمل تموم شد یا نه از شنیدن اینکه دیگه بیدار نمیشه
اره حال روحیم بده واسه همین هر یکساعت یکبار میزنم تو فاز بد و مزخرف خودم هم میدونم خودم هم ازین وضعیت بدم میاد
بدم میاد از این درد وسط قفسه سینم که سه ساله تحملش میکنم از اینکه بابت تک تک کارام خودم خودم رو سرزنش می کنم بدم میاد از وقتایی که یکی بهم میگه تو الگوی منی یا تو بی نقصی بدم میاد چون باعث میشه بیشتر از خودم متنفر بشم