هدایت شده از شمیم313 (پیش ثبتنام)
چی میشه که آدما یهو میزارن میرن؟ جدی یعنی پیش خودشون چه فکری میکنن که اون همه خاطرات و احساسات رو یهو ول میکنن؟ یعنی واقعا اینقد آسونه یا من خیلی دارم سختش میکنم؟
هدایت شده از My safe place🚷
مود من هروقت کات کردن دتا دوستی رو میبینم که قبلا برا هم سر میبریدن:::::::::::::::::::؛
میخوام توضیح بدم :) ولی به خودم گفتم با دوستام درموردش حرفی نمیزنم در نتیجه فقط میتونم یک جمله بگم « یکهو نیست آدمها تدریجی اند تدریجی می روند »
هدایت شده از ایما | شخصیت شناسی انیاگرام
• افراد #type1 از اشتباه کردن میترسن🖇
بخش چهارم: با توجه به جریان تفسیرهای منفیای که منتقد درونی تیپ یکها همیشه علیه خودشون مطرح میکنه، باید گفت که اونا انتقادپذیر نیستن. تیپ یکها در حالی که نسبت به انتقاد بسیار حساسن وقتی به اونها بگید که از بقیه زیاد انتقاد میکنن شوکه میشن و با خودشون میگن: جدی میگید!؟
@Eema_Ennea | #ادمین_یوحنا
دارم با موفقیت میمیرم
بگید مرحوم از خفگی مرد نیاز نباشه پزشکی قانونی اذیت بشه
از چهار پنج تا کمد یکیش تمیز شد حالا دوتا سوال
با چی پر کنم؟
بقیشو چجوری تمیز کنم🫠من کومک میخوام کومک
هدایت شده از کلینیک دیابت
یه افسانه هست که میگه
اگه بالای مچ دستت یه خال داری، توی زندگی قبلیت از پادشاه ها و پرنسس ها بودی
گمشده در اندرومدا