هدایت شده از ℕ𝕆𝔹𝕆𝔻𝕐 𝕠𝕟𝕖...
"پاپی پلی تایم" دارک بود همینجوریش هم...
ولی پارت سوم با ورود "کتنپ" دیگه همه چیز تغییر کرد.🚶🏻
ولی راحیل هی میرم تو اتاقم هی کادوی تولدت میپره جلو چشام میگه من هنوز اینجام
آسایشگاه روانی 🪖
مارو دور نندازید ما بهاری ها اونقدرا هم بد نیستیم
خبر نداشتم آنقدر تعدادمون بالاست😂