آسایشگاه روانی 🪖
مارو دور نندازید ما بهاری ها اونقدرا هم بد نیستیم
خبر نداشتم آنقدر تعدادمون بالاست😂
هی میخوام حرف بزنم ولی حرفم نمیایه
می خوام پیوی هارو سین کنم ولی جیغم میایه
مخصوصاً پیوی دبیر ادبیاتی که روز قبل عید ویس درسی فرستاده ✨
مخصوصاً تبریک های عید
مخصوصاً کانال ها
در نتیجه خدانگهدار✨🌛